[XOne] trage marketplace

Discussie in 'Games' gestart door Cybershooter, 25 apr 2009.

1. Cybershooter

Cybershooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al maandenlang last van een zeer trage marketplace. Wanneer ik namelijk bijvoorbeeld een trailer wil downloaden, dan duurt het minstens een minuut voordat ik de mogelijkheid heb de bewuste trailer te selecteren om te downloaden. Ik heb hierover al met MS gebeld, maar zij hebben mij afgezien van een aantal pogingen tot oplossingen (zoals het verversen van de cache op de HD en het doorlopen van de network settings) geen pasklare oplossing hiervoor. Voor de rest verloopt het downloaden zelf wel goed (dus nadat ik de trailer eindelijk geselecteerd heb). Ik heb daarnaast ook geen NAT restrictieprobleem, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Mijn vraag of hier meer mensen last van hebben en of hier een goeie oplossing voor is. Zou het bijvoorbeeld kunnen liggen dat ik voor marketplace op een bepaalde MS server inlog, en dat het plaatsgebonden is, ik woon in de omgeving rotterdam (misschien dat deze server ondercapaciteit heeft).

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Er is zover ik weet niks aan te doen.
    Ik heb er zelf ook heel erg last van, en het lijkt er aan te liggen dat ik een hoge gamerscore heb... Een groot profiel.

Als ik op dezelfde 360 inlog met een andere account die nauwelijks achievements heeft loopt het als een trein.

3. Cybershooter

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat is nou het vage juist, ik heb relatief gezien weinig archievements en savegames en/of andere content op mijn 360 staan, zeker in vergelijking met andere users. Daarnaast is het zo, dat ik tot voor een jaar geleden (waarbij ik bijna hetzelfde aan archievements ed.) had, een veel snellere marketplace ervaring had.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat heb ik ook. Sinds de komst van de NXE is de snelheid om van te huilen.
    Eerst deed ik altijd aan wat random rond browsen op de Marketplace, maar dat zit er niet meer in. :'-(

Ik hoop dat MS snel iets aan dit probleem gaat doen, want wij zijn zeker niet de enige!

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  6. Cybershooter

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is hier nu precies de oplossing, als ik vragen mag. Wanneer ik namelijk op deze link klik, krijg ik slechts de inhoud en eventueel de mogelijkheid de clips op mijn computer te bekijken. Daarnaast gaat dit ook niet zo snel als dat ik gewend was via marketplace het te doen vroeger.

Laatst bewerkt: 25 apr 2009
  7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dude, dat is toch geen oplossing. :emo: Dat is alleen een manier om er omheen te werken.

De MP op je 360 b;ijft toch echt even traag.

8. Cybershooter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet eerlijkheidshalve wel toegeven, dat ik dit bij nader inzien niet eens zo'n slecht alternatief vindt, met als bijkomend voordeel dat ik ook al ben ik niet bij mijn 360 zelf terplekke, waar dan ook mijn downloads in de que kan zetten en vervolgens wanneer ik een keer in de gelegenheid ben mijn 360 eens aan te zetten, de gemaakte que via de computer gegenereerd, door de 360 afgewerkt wordt met downloaden.

Maar zoals hiervoor al gezegd, lost het de traagheid van het directe browsen via de 360 niet.

Laatst bewerkt: 25 apr 2009

Deel Deze Pagina