kun je op 1 xbox meerdere live accounts hebben?? en als je trail verloopt stop het dan automatisch of moet je je dan afmelden????????? __________________
Hier zijn al threads over, ik heb alleen geen zin om ze voor je te zoeken. En dubbele threads lijkt me ook niet nodig.
cross posten is niet ech handig, maar ik heb je vraag in de andere thread beantwoord verder kan je altijdde meest gestelde vragen lezen
sdg uhm mijn vraag staat er nie tbij. of je na de trail automatisch wordt afgesloten van live of dat je dat zelf moe tdoen?
Ten eerste is het 'TRIAL' Ten tweede, als je goed de trialcard had gelezen dan stond er dat als je niet voor die 2 maanden opzegt je abbo automatisch verlengd wordt met telkens 1 maand a 6.99 euro. Als je je wilt afmelden van je trialcard moet je de xbox helpdesk bellen. Gratis telefoonnummer: 0800 023 3894 Als je je afmeld wordt dit PER DIRECT gedaan en is je gamertag verloren alsmede al je statistieken die je met die gamertag hebt behaald. Let op: die gamertag kan je dus nooit meer gebruiken...
Als je trial is verlopen en je hem opzegt is je gamertag voor eens en altijd verloren. De gamertag blijft in het systeem van Microsoft aanwezig, en die komt niet meer vrij... Bron: Microsoft helpdesk Case closed.
volgens xbox.com kun je(jij, of iemand anders) je gamertag opnieuw registreren als je account verloopt...... btw. wie ben jij om de zaak hier te sluiten...??
Re: sdg ik had je vraag in live en networking al besproken ... en uitgelegd .. nee je moet bellen met ms
Nope de gamertag is idd eens en voor altijd verloren ... je hebt na afloop ook nog 6 maanden bedenk tijd
Als het een feit is dat je gamertag is verloren voor altijd dan kan er niet meer over gediscussieerd worden. Dan lijkt mij dat de zaak gesloten is....