Hier is een nieuwe trailer van the fast and the furious (game) te downloaden: http://www.filefront.com/r.b/page__...g/thefastandthefurious/fatf_trailer_1600k.zip De game zal uitgebracht worden op xbox en ps2
idd de film is egt super, ik ben al 2keer geweest, en hij is nog steeds goed. egt veeeeeeel vetter als 1
sow ziet er idd zker goed uit, krijg gelijk weer de feeling, alleen de kleuren vind ik een beetje te fel, maar het ken aan mij liggen, voor de rest ziet het er wel ok uit.
Ik geloof dat er tijdens GameKings verteld werd dat hij inderdaad voor Live! geschikt zou zijn. De film was echt ongelooflijk lachen... Vond het alleen beetje jammer dat ze ineens in Amerikaanse oude Dodges stapten...
kheb deze game helemaal niet bij gamekings gezien maar ja. de opties zien er wel lache uit maar ik vind 'm echt lelijk!
ja, de graphics zijn ... niet zo mooi als ik deze spel zou kope dan zou het echt vanwege de auto's zijn ( de uitgrebreide opties dus )
Net naar de film geweest.. Viel me wel mee, het was wel leuk maar het deed me allemaal teveel aan fast lane denken (serie). Wel een paar vette scenes hoor. maarik koop het spel nooit, licenties zijn 9 op de 10 keer slecht + ik houd niet van race games.
Ik ben gister ook naar de film gewees, en hij was super!! en als de game ook zo word met die vette auto's enzo..dan koop ik em cker! Maar wanneer komt ie uit??
ziet er niet slecht uit... Ik hoop wel dat ze de graphics gaan optimaliseren voor xbox. 28 auto's vind ik net iets te weinig... Ach ja, over de gameplay weten we nog niets en dat is toch het belangrijkste Aangezien het op een film gebaseerd is vrees ik het ergste
lol denk dat ik meer zit te wachten op NFS; Underground.. is ook wel erg fast&furious (de film dan) -achitg, maarja, boeiend
ik ben nu aan het downloaden, maar aan de reacties te zien hier ga ik m zeker niet kopen. Slechte graphics + licentie spel = vaak troep als er nou veel te tweaken viel aan die autos (wat ik wel verw8 eigenlijk) dan zou dat wel een pluspuntje zijn, maar ja dan de rest nog.....