Hallo iedereen. Ik heb een aantal filmpjes gedownload van deze site! Zo ook onder andere een aantal filmpjes van Fable, en ook die van Kameo. Als ik de filmpjes afspeel ( in welk mediatheater dan ook, Windows Media Player, Quicktime, Realtime, Winamp ) krijg ik van die gekleurde vierkantjes door het filmpje heen. Hierdoor zie ik dus helemaal niets van het filmpje!!!!!!! Ik keek naar de reacties en iedereen zegt dat de filmpjes mooi zijn en weet ik veel wat.. Ik ben blijkbaar dus de enige met dit probleem!! Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn!? Alvast bedankt voor je reactie!
mja weenie zijn divx clips, misschien dat je de juiste codex niet heb, download hem opnieuwzou ik zeggen. www.divx.com
Zanks. Ben even de Divx 5.1.1 codec gaan downen en installeren. Ik had het zelfde probleem, maar op een andere PC, waar Divx 5.02 op staat, ging het prima. Nu even mijn PC ge-upt naar 5.1.1 en nu gaat het goed.
En met dat updaten bedoel je dus gewoon downloaden en installeren?! Of moet je nog meer handelingen uitvoeren om het goed te laten werken?!