Ik ben dus hevig op zoek naar trailers en vooral in-game movies. Bij trailers zie je vaak niet veel van hoe t spel is (zoals de nieuwe van Halo2) en ik zoek dus juist de in-game movies, zodat je gewoon goed kan zien hoe t spel eruit ziet als je t speelt. Wie weet een goede site(s) daarvoor? PS: Geen Xbox.com tv, omdat dat te langzaam gaat bij mij, maar echt downloadeble movies.
Volgens mij zijn daar niet echt speciale sites voor ofzo?? Je kan denk ik het beste het nieuws op de main-site volgen, en als er een downloadable movie is staat dat er vast wel bij... Bij games als HALO 2 was het logisch dat er geen gameplay in zat, omdat de game nog helemaal niet ver gevorderd was toen die trailer uit kwam...
ign.com moet je echter wel voor betalen als je meer dan 5 filmpjes per dag wil zien, maar door de coockies te verwijderen is dit probleem opgelost.
Nou die ign.com site is dus echt n (....... :r ......) site, alleen maar reclame voordat je eindelijk jezelf kan doorverwijzen naar de echte screen, mag er maar n bepaald aantal zien, anders moet je je zogenaamd aanmelden, of cookies deleten, :r :r :r Maar wel jammer dat xbw nog niet alle previeuws en reviues heeft van een hoop (goede) spellen, en de media wordt ook weinig geupdated.
Dacht ik een goede gevonden te hebben met van elk spel superveel filmpjes, moet je dr voor betalen Dat ga ik dus echt niet doe.
Surf naar www.telenet.be klik op games dan op downloads en onderaan zal je filmpjes zien staan.Daar staan een pak ingame filmpjes die allemaal gratis te downen zijn.(met zo'n 300kb/s.) Ook voor PC demo's een ruime keuze (onlangs Splintercell demo gepost) Ik heb een telenet breedband aansluiting en ze zijn ondertussen de gamingprovider in Belgie aan het worden.De game site is daar een mooi vb. van. Een tevreden klant kan toch reclame maken?
Teleslet rules http://www.teamxbox.com/media_data.php is ook misschien goed voor uw noden? Specifiek voor Halo-movies ruled http://www.halo.bungie.org echt wel : 100derden movies zowel in-game, multiplayer, reclame, stunts, ... UREN kijkplezier verzekerd (P.S: die site is op het moment v schrijven wel ff down, deze middag nog niet, maar dat komt wel goed denk ik) Veel plezier ermee !!!