eey. k zat net te kijken op gamespot, en daar hebben ze dus (net als die van project ego) allemaal nieuwe trailers op gezet. k d8 k zet er ff een paar in t forum. star wars KOTOR BlinX: the time sweeper Bruce Lee
Leuk en aardig van je.. Alleen is het feit dat Gamespot gewoon K*T is.. Veel te traag en ik kan geen 1 filmpje kijken... Vragen ze of ik wil betalen, stelletje H**ren.. Maar al met al toch leuk dat ze er al zijn!!
ja oke dat is wel zo... maar deze zijn (?nog?) gratis om te bekijken... alleen krijg je wel eerst 40sec. reclame voordat je eindelijk je filmpje te zien krijgt van 30 sec.
Ow zijn ze gratis!! Stond daaronder dat je lid moest worden!! Nou ik ga straks wel effe kijken, ga eerst eten.. Bedankt!! Trouwens je moet gewoon als het eerste filmpje begint gewoon de balk naar het einde trekken, dan krijg je gelijk het goede filmpje te zien!!
Toen ik het wilde bekijken wilden ze gelijk m'n creditcardgegevens hebben. Niet gratis dus. Ik zoek die filmpjes wel ergens anders..
je moet gewoon streaming t1 doen...ik heb ze alle3 ff bekeken en ook de 2,5 minuut lange footage demo van Brute Force die er echt wel gruwelyk cool uit ziet... StarWars spellen doen me niet zo veel prsoonlyk...Bruce zie je gewoon op een strand oefenen met een beetej lame speech'be water, my friend' en die met die kat is ook niet echt byzonder
Gamespot is inderdaad erg K*T. Beetje per jaar 23 euro'tjes neerlappen voor een paar extra downloads. Op de volgende site heb ik heel wat filmpjes kunnen downloaden! Ook als je games voor de andere consoles wilt zien kun je hier je hart ophalen. www.gamesdomain.com en link dan door naar: GEN/ COVERAGE E3 2002 Ik zelf ben erg benieuwd naar de volgende games: TONY HAWK 4 !! Dead to rights ! deze ziet er echt zwaar goed uit (zie filmpje ook in gamesforum http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php? )s=&threadid=3266 Tork Hunter Shenmue II Superman Man of Steal ? Indiana Jones ? Toe Jam & Earl III ? grappig ? en wat allemaal nog meer ... (te veel goede dingen op komst)
Volgens mij gaat Blinx het echt helemaal maken. Het lijkt me echt de soort titel die je lekker een half uurtje kunt spelen. Ook grafisch ziet het er wel ok uit. Kan niet wachten tot ik een demo kan spelen om te kijken of het echt zo leuk is...
Volgens mij bedoeld ie dat je die zo even een half uurtje kunt gaan zitten spelen, geen moeilijke zooi/controls/diepgaande dialogen enzo.