20 September 2003 word er door ProLight Trance Classics georganiseerd. 800 Square meter Dance Arena! Coyote ugly special ( Multiple bar dance acts ) Met onder andere: dj The Statement dj DBM dj Stef Takkenberg dj EJ Entree: Voorverkoop 6 euro ( Reterink, Musicshop Wierden ) Aan de deur 8 euro ( Dames tot 20:30 uur gratis ) Minimale leeftijd 16 jaar. Powered by: WKD energy drink, Flugel, Xi, Zinniz en Bacardi Breezer. Zaal open: 19:30 u - 01.30 u Locatie: Tennishal De Stouwe Wierden BE THERE!
De Wierden Nooit van gehoord. Die DJ's trouwens ook niet! Trance Classics roelen wel zwaar heftig. Maar ik heb ze zo'n beetje allemaal zelf al op vinyl, dus ik denk dat ik lekker thuis blijf [edit] dit wil trouwens absoluut niet zeggen dat het feest me niet tof lijkt, of die DJ's niet goed zijn. Ik heb alleen nog nooit van die gasten of die locatie gehoord! Waar ligt de Wierden ergens?
Errr, dit is meer een veredelde reclame-post, vertel eens wat meer erover anders gooi ik 'em dicht, niet echt iets om over te discussieren iig. (En dat ie powered by Breezer is zegt al genoeg over het niveau).
Nou kan ik me vergissen, maar zijn dit geen rare tijden? Meestal duurt zo'n feest tot een uurtje of 6 's morgens...
Het word cker wel een vet feest. de dj's zijn onbekend. true true...maar het feest heeft een test bedoeling. als dit echt een knal feest word. is de organisator bereid om een discotheek in wierden op te richten. wat dan weer gunstig kan zijn voor de dj's. De dj's hebben al een Dj contest gewonnen, en ze draaien cker vet. ( de fotos kun je trouwens ook nog zien op www.MrHuubM.tk ) daar lijkt het niet echt wat...maar het was super. En waarom moet een feest tot 6 uur duren om leuk te zijn??
er was ook cker wel vinyl aanwezig...maar trance classics word toch ook veeeel groter. 2 tennishallen. niet dat het veeel voorstelt. maar als je in de buurt van twente woont toch cker wel de moeite waard.