1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Transformers speelfilm

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WiresOUTLAW, 10 aug 2003.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hmm mijn favo was Starscream. Hij was altijd lekker rebels en probeerde Megatron te naaien. En de leider van de Dino Bots. Kan ff niet op z'n naam komen. Omdat hij de bij goodguys hoorde maar ook best wel gemeen was.
     
  2. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    srry, mijn fout :eek: . mijn excuses
     
  3. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waarom, denk dat de film kut gaat worden...

    *denkt aan The Hulk*

    Ik hoop natuurlijk niet dat het kut gaat worden, dat dat duidelijk moge zijn.
     
  4. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil deze film echt zo graag zien, de transformers waren echt heel gaaf. ik ga er zeker heen
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    volgens mij is het juist een japanse serie van oorsprong

    Soundwave is gewoon de coolste. alleen die stem al :eek:
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2006
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nee, klopt niet. Veel denken dat het idd een japanse serie is. Maar het is van origine een Amerikaanse serie die naar Japan is gegaan. Eerste aflevering werd uitgezonden in 1984, datzelfde jaar is het ook naar Japan gegaan.
    Alleen waar de G1 serie op een gegeven moment in Amerika ophield (1987) zijn ze in Japan doorgegaan, met de Transformers Headmasters, Transformers Super-God Masterforce en Transformers Victory. Was ook nog een serie genaamd Zone maar die is vrij snel gecancelled.. Bovenstaande series zijn alle G1 overigens.
    Veel van deze info kan je trouwens terug vinden in wikipedia (hehe wist ook niet alles uit mijn hoofd ;) )
     
  7. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
  8. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Knappe dame! :9.
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Echt fantastisch jah _O_
    Als de hele film net zo vet is als een paar momenten uit de trailer, dan hebben we te maken met een topper. Daar hoop ik echt op, want de Transformers verdienen nog wel een paar films. Ik hoop dat ze ook hun originele stemmen hebben. De vetste stemmen zijn van Megatron, Soundwave en Optimus Prime. Gisteren nog ff die film gekeken uit 1986 ofzow, een beetje om alvast in de goede sferen te komen ;)
     
  10. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Peter Cullen doet zowiezo de stem van Optimus zoals vroeger in de serie.

    Gaat ook nog een gerucht dat Frank Welker de stem van Megatron gaat doen.
    Maar dat is nog steeds niet rond.

    Btw laatst de 20th anniversary dvd gekocht met veel beter geluid en beeld :cool:
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jah, ik zag dat Frank Welker de stemmen deed van Megatron en Soundwave. Ik zou zeggen, geef die gozer een bak met geld. Met de originele stemmen heeft de film straks nog meer charme. Het is in ieder geval al cool dat Optimus Prime zijn "eigen" stem heeft
     
  12. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Op imdb stond bij frank welker dat hij de stem van megatron zou doen en daar stond dan heel de tijd rumored achter. Maar ik zie net dat rumored is weggehaald dus dan zou het zeker moeten zijn. Ik heb alleen nog nergens een officieel bericht gezien dat hij de stem zal gaan doen.

    http://www.imdb.com/title/tt0418279/
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2006
  13. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er goed uit hoor die trailer, ook goed om te horen dat optimus prime zn originele stem krijgt. En sharkdawg waar heb je die 20th aniversary gescoord?
     
  14. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Amerika bij Amazone.com voor 13 euro inc shipping.

    Staan ook veel extra's op waaronder toy reclames van vroeger en de episode Scramble city die nooit te zien is geweest.

    Nieuw plaatje van Prime

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2006
  15. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had op ign de review al gelezen en die waren razend enthousiast en 13 euro is natuurlijk een koopje, maar even bestellen..
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dit lijkt me echt geweldig, deze film. Maar toch wacht ik gespannen af.
    Het is een hele taak om een serie als Transformers succesvol naar het witte doek en in het nieuwe tijdperk te brengen.

    Als het goed uitpakt, petje af voor de crew. :)
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Moet zeggen dat die trailer wel vet is! Best wel duister.

    Heb transformers nooit echt gevolgt (alleen mee gespeeld :+) Maar dit is toch wel heel vet!
     
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker vet! ik ben fan van het eerste uur, hoewel ik de nieuwere series echt klote vind, ziet de film er bijzonder spectaculair uit!
     
  19. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    zker vet! transformers zijn de man!
     

Deel Deze Pagina