Transport tycoon

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door <:.oRoBBeRTo.:>, 29 aug 2003.

1. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Transport tycoon staat hoog op het lijste van langsgespeelde games. Het eerste deel is al heel oud...weet iemand of er een vervolg komt?! En zoja wanneer?

Alvast Bedankt!

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    bedoel je transport tycoon of transport tycoon de luxe.

das dus een de luxe editie, iets betere grahics meer werelden en zo.

en van de rest weet ik zo niet.

je hebt wel de serie railroad transport tycoon wel iets anders maar toch....

3. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb het eerste deel ook heel lang gespeelt en toen kwam volgens mij deel 2 (transport tycoon 2) uit die ik ook een tijdje gespeelt heb. volgens mij is er geen deel 3 gekomen

4. <:.oRoBBeRTo.:>

Leuk Bevonden:
    1
    is er al een deel 2?! Neej tog?

Ik had het over deluxe die is wel mooier voor die tijd helemaal.

5. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    o, sorry dan is deluxe deel 2 dus bestaat er (volgens mij) geen transport tycoon 2.

6. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
  7. <:.oRoBBeRTo.:>

Leuk Bevonden:
    1
    Jah het is een beetjehetzelfde principe, maar bij TT gaat het niet alleen over 1 stad, maar over een groot gebied. Zo moet je kolen, hout, personen vervoeren. Hoe verder je in de tijd komt hoe moderner het word en hoe sneller de treinen gaan etc

8. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben ook al jaren fan van dit spel en ik wacht ook nog steeds op een tweede deel.

wel al is er een onafhankelijk team bezig met een patch die veel opties toevoegt aan de oude engine. check maar eens http://ttdpatch.net/ want daar staat ie.

edit: oja hier staat er ook nog wat over http://www.patagonia.de.vu/ttd/

9. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb zelf ook Transport Tycoon een hele tijd gespeeld. 't Was in die tijd enorm populair en ik begrijp dan ook niet waarom er geen vervolg op is gekomen. Ik vrees echter dat die ook nooit zal verschijnen...

Deel Deze Pagina