Heej ik downloadde laatst trailer 5 van twsb en zag toen wat vreemds: na het titelscherm knippert er voor enkele seconden "Press A to Start" onderaan het schermpie. ik heb de andere 4 filmpies niet bekeken dus sorry daarvoor als ik een domme opmerking maak maar is dit een soort 'screensaverfilmpie' als je in het menuutje een tijd nix zit te doen? het lijkt me niet het introfilmpie van twsb, want daar laat je niet mensen op hun kop vallen maar meer de allermooiste stunts maken. het is ook niet een filmpie dat je kunt verdienen (denk ik) want anders staat er geen press a to start onderaan en zetten ze het niet op internet. btw dit wordt een zeer gave game, ik was al supreme snowboarding gek en dit is van dezelfde makers . mooie graphics (kick ass ssx tricky), mooie banen, mooie stunts en als de besturing evengoed is als supreme snowboarding dan
alleen het begin deel is een screensaver filmpje, wanneer je die snowboarder ziet is het ingame. btw. deze game wordt erg vet check deze filmpjes en je ziet het http://www1.giga.de/gigagames/gigagames_download/index_games_download/0,2424,,00.html
ja wordt echt een vette game, w8 er al heel lang op. ze vallen in het filmpie trouwens echt mooi, niet zo nep als ssx tricky ofzo, daar vallen ze rechtopstaand en stuiteren verder. dit wordt echt mooooooi