1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Transworld snowboarding

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tedje, 25 okt 2002.

  1. Tedje

    Tedje [Ensure-Park]

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
  2. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Neem gewoon amped, dat spel is harstikke goed maar de media vond het niet goed, dus het massa publiek ook niet :mad:
     
  3. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 25 okt 2002
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Amped is ook kut :D
     
  5. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Die screens zijn echt van E3 2001 ofzo...
     
  6. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    als jij dit lelijk vind, dan.....

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  7. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel moet gewoon goed worden.

    Voor de mensen die mij niet geloven moeten maar eens Supreme Snowboarding op de PC spelen. Van dezelfde makers ( Housemarqé ) en dat is me toch een goeie snowboardgame. Ik verwacht zeer veel van transworld snowboarding.

    Kijk alleen al eens naar de hierboven geposte plaatjes, wat een sfeer er al in zit.

    Must buy !
     
  8. Tsjibbe

    Tsjibbe Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem maar van mij aan dat ie supergoed is. Goede graphics en leuke gameplay.

    Topper dit:9
     
  9. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Kvind het nep dat je in steden enzo zit te boarden 8)
     
  10. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    :{ , ik denk niet dat het veel uitmaakt of je nou in een stad of op een piste aan het snowboarden bent, zolang er maar sneeuw ligt.
     
  11. afraidtech

    afraidtech whatever

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je dat ook nader verklaren? heb je daar een mening over?,

    ik vind persoonlijk amped een mooie game, graphics goed, gameplay goed. een nadeel (zullen er ook wel maar zijn) beetje weinig levels/bergen
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind Amped kut omdat ik het niet onder de knie kan krijgen :) Ik heb het echt serieus geprobeerd een aantal weken lang maar had steeds last van irritante bugs die je opeens van een grind afgooien etc :D Ik heb echt een hele dag gezeten aan 1 dingetje die ik halen moest :{
     
  13. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    IGN Insider heeft nu de review van TWS. Wie post hem hiero?:confused:
     
  14. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou dat zal dan wel aan jou liggen wouter, want ik heb die problemen niet ;) :p
     
  15. Morphity

    Morphity Morphity

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Word echt een mooi spel :) :p
     
  16. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    dit spel is echt vet goed, veel beter als ssx tricky en amped. ik heb zelf de amerikaanse versie en die is echt heel goed. ik heb een paar jaar geleden een demo gehad van supreme snowboarding en toen was ik al verslaafd, en dit spel is zo veel beter. het gaat volgens het principe van tony hawk, je moet per level doelen halen, zoals een hoge snelheid (100 km/h), een speciale truuk, een puntenaantal, een geheime plek, een paar dingen 'bashen' door er doorheen te snowboarden of te grinden. het zijn geen moeilijke doelen, en het meeste is makkelijk te halen (net zoals thps). er zijn heel veel levels, en je hebt verschillende boarden die zeker invloed hebben op de gameplay (snelheid, draaien, flexibel). er zijn verschillende leveltypes, namelijk boarder rally (een race tegen 5 anderen), freestyle (zeer uitgebreide baan), halfpipe (duh...) en nog iets van een normale baan (gewoon een piste met jumps en grinds). deze game is echt goed, je hebt 16 verschillende truuks + de frontside, backside, frontflip en backflip variaties en combo's (mctwist, rodeo). de truuks doe je met je rechterstick (indrukken voor 8 andere truuks) en het sturen met de linkerstick. je kunt een switch doen door net voor je landing de beide triggers achterop in te drukken (zoals bij thps voor een combo) daarmee krijg je extra tijd om een 2e truuk erbij te voegen. je springt met A, je grind met Y (grinden gaat zoals thps3 dus heel lekker) en je gebruikt je boost met X. dit is echt een topspel jongens, onderschat het niet deze game is heel goed een tony hawk op snowboardgebied.
     
  17. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    amped is nog te makkelijk vin ik, wouter moet niet zeiken, is niks moeilijks aan de controls van amped. amped is gewoon een supergame
     
  18. lammetje

    lammetje *PGR2-Addict*

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    aha, daarom vond je OOK Ralisport minder zeker. Ik vond Amped niet moeilijk maar ook niet super gemakelijk...:+
     
  19. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit een soort van 1080 maar dan op de Xbox, die vond ik namelijk echt relax, ik heb de amped demo gespeeld maar die bouwt op een heel ander principe voort dan 1080. Kwee nie, ik vind 1080 duidelijker. dus als dit spel op dezelfde manier als 1080 in elkaar zit, dan koop ik hem op ckers!!!
     

Deel Deze Pagina