Zag net een review op cyber(canal+) over TransWorld Surf de graphics zagen er geweldig uit en verder zag het er cool uit!
Ik heb hem gepreorderd, maar het blijft a shot in the dark, ben een risktaker op gebied van games, kan maar meeslaan en op IGN 88%, op een andere 81% denk dat dit de hoogste scores waren, niet kopen als ge er onmiddellijk mee weg wilt zijn, wordt toch overal gezegd, i wouldn't know, maar volgende week wel vraag het dan nog eens
pff moeilijk lijkt me wel tof om een keer te huren kopen nee het lijkt mij gewoon een tony hawk kloon op golven
ik heb een review gelezen in een engels xbox mag en die was behoorlijk lovend hoor ... (blad is niet echt so subjectief ..) het kreeg namelijk een 8 (jaja) http://xbox.totalgames.net/reviews/reviewsfull.epml?reviews.REF=2290&import.REF=1&format.REF=7&gameType.REF=8 check it out !!! spel is best wel boeiend volgens mij ... mwah je moet er van houden ... WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO DUDE !!! mzzl Munch and Abe
Hmm, Canal+ noemt het de SSX onder de surf-games. Laat het nou net zijn dat er daar niet veel van zijn.