Tread openen voor bedreigers op dit Forum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door BULLETPR00F NL, 30 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BULLETPR00F NL

BULLETPR00F NL Pro

Leuk Bevonden:
    1
    Na mijn vele goede en betrouwbare deals ben ik laatst bedrogen door ...magic_man.... Uit onderzoek bleek dat er meerdere bezoekers van dit forum hele slechte ervaringen hebben gehad met ...magic_man.... Ik had afgelopen maandag 27,50 euro betaald voor gta sa. Hij had het geld diezelfde dag ontvangen en zou het gelijk opsturen. Diezelfde dag zat ik een beetje te surfen op deze site en zag dat ...magic_man... bij meerdere bezoekers als slechte deals stond. Ik baalde hiervan en had gelijk het gevoel dat ik mijn spel niit zou ontvangen.Ik heb gelijk mod. Cygnum in kennis gesteld van mijn deal en onderzoek. Ik moest Cygnum op de hoogte houden van mijn deal. EN JA HOOR ENKELE dagen later ontvang ik een lege envelop zonder mijn spel. IK HAD HET EIGENLIJK AL ZIEN AANKOMEN!!!

Ik heb vervolgens hem meerdere pms gestuurd dat ik mijn geld terug wilt hebben en hij verklaarde dat hij mijn spel opgestuurd had en dat ik naar mijn geld kan fluiten.

Vervolgens word ik in zijn handtekening gezet als SLECHTE DEALS HAHAHAHa Ik heb bijna 100 goede deals en heb voornamelijk spellen gekocht en altijd na het ontvangen van het geld de spellen opgestuurd. Nooit problemen gehad.

Maarja ik wil jullie bijdeze waarschuwen over mijn slechte deal en dat ik kan fluiten naar mijn spel en geld. Enige wat ...magic_man... van mij kan verwachten is zeer veel problemen met mij aangezien zijn gegevens. Dit heb ik hem al medegedeeld.

2. jeroen kroes

jeroen kroes hertog jan ownage

Leuk Bevonden:
    0
    wat een klootzak is dat dan (sorry voor het taalgebruik)m aar ik denk dat ze zo'n iemand gewoon moeten kicken anders voelt niemand zich meer veilig op een gegeven moment

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm kan je dat niet aan een mod laten zien of zo ... ik vind dit een beetje zielig

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    We vinden het jammer dat hij je bedrogen heeft, maar we kunnen hier weinig aan doen.
    XBW is namelijk niet aansprakelijk voor de deals die je hier maakt.

Een thread over de bedriegers op dit forum is er al geweest; de zogenaamde blacklist.
    Die is echter opgeheven omdat het veel te fraudegevoelig was.

Openbaar maken is waarschijnlijk het eerste wat je wil doen, maar dat doen we hier niet.

Roep desnoods de XBW knokploeg bij elkaar en ga bij hem langs :+

Slotje...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina