Tread weggehaald half-life 2 beta

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door SabZero NL, 8 okt 2003.

1. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    WIE heeft mijn tread weggehaald van half-life 2 beta

Ik vind het niet erg als je hem weghaalt maar zeg het dan tenminste even sjees

2. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik begrijp het ook niet, de link werd toch niet gegeven.

3. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
  4. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Threads worden niet verwijderd....

5. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    staat toch geen link in naar de speelbare beta!:confused:

anders weet ik het niet :eek:

de mods kunnen toch wel een thread verwijderen:confused:

6. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moved...(verder weet ik hier niets over, ben net thuis :+)

7. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Dacht ook dat daar een policy voor was. Maar de thread was weg

8. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    idd thread was zo maar weg staat niks over moved :confused:

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je topic was nou ook niet echt een van de beste die ik gezien heb :{ Denk dat Mirik hem verwijdert heeft

10. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    De thread is verwijderd omdat wij geen informatie rondom de status van deen mogelijk gelekte beta willen promoten die mogelijk mensen aanzet om er naar te zoeken.

Het is gestolen van Valve, na 5 jaar lang aan de titel gewerkt te hebben, wij staan achter valve en promoten het verspreiden van de files niet., Houdt het dus alsjeblieft beperkt tot een thread waarin iets besproken wordt, andere threads worden deleted.

11. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik weet, werden er geen links ofzo gegeven, dus een beetje raar dat ie verwijdert wordt.

Als er nieuwe reply's bijkwamen, waar de link wel werd gegeven, dan heb ik niks gezegd :)

12. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als mensen er naar willen zoeken, doen ze dat ook wel zodra ze weten dat hl2 beta gelekt is... Als je niemand er toe aan wilt zetten om er naar te gaan zoeken, zou je dus alle threads waarin 'half-life 2 beta' staat moeten verwijderen... Beetje raar...:{

Laatst bewerkt: 9 okt 2003
  13. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    yupz slaat eigenlijk nergens op, maar goed zeg niks tegen een mod want dan krijg je de volle laag van voren en van achteren en van op zij

14. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Hallo! Wat een flauwe kinderachtige opmerking... Dat slaat toch echt nergens op... :{

15. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, de mods hebben er wel een handje van je tot de grond af te branden als je iets zegt wat niet naar hun zin is [wat ze zelf zeggen of doen maakt geen reet uit], maar waarschijnlijk heb ik nu al teveel gezegd en ben ik aan de beurt.............................

16. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Je schrijft generaliserend "de mods". Dat zijn dus alle mods. Ik ben een mod. Je schrijft dus ook over mij.

Geef even een voorbeeld waar ik jou tot de grond afbrand.

Andere vraag, meer algemeen: Waarom schrijf jij dat ik mensen tot de grond afbrand? Graag een voorbeeld.

Oh ja, en laat die flauwe epilogen maar achterwege. Zo van Ïk ga alvast huilen, want nu ben ik aan de beurt. Ik zeg het tegen mammie!" Dat is misschien goed voor kleine kinderen van 8 jaar (mijn zoontje zit op dat niveau), maar niet voor mensen die al zelfstandig kunnen denken. Gewoon een open discussie starten is prima, en daar ben ik helemaal voor in, maar niet met van die flauwe ongefundeerde opmerkingen. Kom maar met feiten.

Ik zie jouw voorbeelden over het gedrag van de mod Pejannl met belangstelling tegemoet. [Saaur Edit: Of van Saaur wat dat aangaat, ben wel benieuwd]

17. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Wie de schoen past trekt hem aan, blijkbaar voel je je genoeg aangesproken om te reageren, misschien was mijn zinsbouw niet helemaal in orde en heb je begrepen dat ik alle mods bedoele, we zijn nou eenmaal niet allemaal zo taalkundig onderlegd als jij, of zal ik u zeggen????

En zoals ik al voorspelde, HET modje [of eerder Godje], is het er weer niet mee eens dat er iets negatiefs over enkele mods geschreven wordt, en kan het gewoonweg niet laten te reageren.

Nog een ding om deze wat mij betreft nutteloze discussie te staken, dat je een rijke woordenshat hebt, en leuke stukjes kunt formuleren wil nog niet zeggen dat je ook echt iets te melden hebt, lul gewoon normaal man!!!

18. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm....over het algemeen is wat Pejannl zegt gewoon normaal nederlands hoor....maar waarom lees je nou niet gewoon even wat er staat in plaats van weer inhoudsloos te reageren. Pejannl vraag gewoon om een voorbeeld. En waarom jij dat vind.

Volgens mij heb jij gewoon een natuurlijk probleem met alles wat je als "the law" ziet (getuige je [ow, is dat geen "normaal" woord?] sig.) en wil je niet eens lezen wat er gescheven wordt maar wil je gewoon even lekker hameren zonder iets te zeggen/melden.

19. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    LOL afbrand=afbrandt, kan het niet laten. Doe ik ook dat soort dingen...

Maar wordt deze draad niet groter dan de oorspronkelijke, die waar je de customer service diende te bellen? Zeg maar waar die voor is dus...

/edit rofl

Laatst bewerkt: 10 okt 2003
  20. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    afbrant??? Bestaat dat wel gek? :+ Stam van afbranden is afbrand, stam +t zou dus Afbrandt zijn. Ik brand jou af, Jij brandt mij af, wij branden hem af....maar dat is totaal besides the point...

En ging de oorspronkelijke draad over iets waar je de customer service over hoorde te bellen??? Heb je het niet over de "A-knop" draad? :confused:

Edit: truste :cool:

Deel Deze Pagina