Ik heb het hele verhaal van Darkwing maar eens gelezen. Dat het dodelijk saai zou zijn had ik verwacht, maar ik begrijp niet, dat hij zich nu opwerpt als man die graag een forum wil waar opvallende postst gewaardeerd worden. Door hem werd ik ooit gebanned, na een leuk spelletje, dat ik deed, toen ik voor mijn opleiding (Hanze Hogeschool) twee uurtjes in de week studenten begeleide (waarvan hooguit twee op kwamen dagen, waardoor ik tijd over had om niks te doen).
Ik postte, express, steevast, commentaar op Darkwings postjes, omdat ik het ons kent ons gehalte (waarbij alles verkeerd was behalve de eigen flauwigheden van Darkwing en makkers) hoger vond worden dan de erectie van een op zijn rug liggende Ugandese bosjesman. Na een klein aantal postst had ik meteen een ban van Darkwing te pakken (die op zijn beurt mijn commentaar erop (een prachtig poëtisch werkje waar de stillus songwriter een puntje aan kan zuigen) negeerde. Hij spreekt zijn eigen handelen dus in ieder opzicht tegen. Wat gij niet wilt dat u gescheidt, doet dat ook een ander niet.
Gezeur over verloedering op het forum, waar Darkwing in mijn optiek zelf een grote bijdrage aan leverde (was je het niet met Darkwing eens dan kon je oprotten) komt nu bij hem terug in tweevoud. Instant karma Darkwing. Leef met het zwaard sterf met het zwaard. Wie een kuil graaft voor een ander zal er zelf in vallen. (Ik houd van spreekwoorden). Hiermee zeg ik overigens niet dat een dictatuur goed is (al ambiëer ik een cariëre als volksheld en volksmenner). Ik kan me wel voorstellen, als er op het forum vreemd beleid gevoerd wordt, je als houder van een grote website, iets doet. Het blijft een xboxworld forum, en niet het Luuk de Lolbroek forum. Of zal hij straks zelf beweren dat het allemaal komt omdat Darkwing een neger is?
Volgens mij wordt de schele nu voor de gek gehouden door de blinde. Of wil de koe nu de haas vangen?
Klik om te vergroten...