Treurnis troef.....

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door TheWalrus, 28 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik citeer de woorden van onze vriend Darkwing.

Dit is toch dezelfde jongeling, die mensen bande als zij onzin posten, terwijl hij zelf steeds grote onzin postte? De poot verwijt de neger dat hij zwart zie... uhm, ik bedoel de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Het feit dat de nieuwe moderators zich nu schuldig maken aan hetzelfde beleid als Darkwing, waarop hij dus gepikeerd reageerd, doet mij de volgende vraag stellen: Is het niet treurig dat het relativeringsvermogen van zekere lieden in deze wereld, rond het nulpunt ligt?

Mijn advies aan de huidige Xboxworld leiding. Grijp dit gezellige conflictje aan voor een heuze Xboxworld soap, waarin de rotte vis in het rond vliegt. Als Mirik nu een drive by organiseert en, met Hordo voorin zijn bakbrommer, de straten van Tietjerkstradeel (Of waar Darkwing ook woont) onveilig maakt met een drive by, dan wordt het daar tenminste ook eens wat drukker.

Om de flosoof Oekel, J van, aan te halen: Wordt het dan toch nog gezellig?

2. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Verwacht maar niets te veel want deze wordt verplaats.Ondertussen proberen ze ons wijs te maken dat dit besproken wordt.Ze verplaatsen gewoon alles zodat niemand er aan herrinerd wordt.DAT WERKT NIET. Ten tweede welke randdebiel heeft er 1 maand nodig om duidelijk te zijn tegen hun mebers...

3. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ta, dat is inderdaad wel vreemd. Met een beetje humor zouden ze dergelijke zaken misschien beter op kunnen lossen. Maar ja, als Darkwing zelf elke kritiek afwijst en liever verwijderde, en de huidige mods dit ook doen, komen we lnergens. En dat is de mooiste plaats op de kaart...

Laatst bewerkt door een moderator: 28 aug 2005
  4. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    :D!

Walrus ouwe! :cool: _O_

5. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Walrus onze hoop in bange dagen!!

Wat Luuk probeerde te verwoorden was: laat ze allemaal door de plee zakken!! Alleen had ie daar wat veel woorden voor nodig.

6. TheWalrus

TheWalrus Guest

Verdraaid, ik bedenk me ineens dat ik nog ergens ene column heb geschreven waarin weblogs afgekraakt worden. Maar goed, veel woorden, weinig wol is het credo. Dus houd de schaapjes op het droge.

7. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik heb het hele verhaal van Darkwing maar eens gelezen. Dat het dodelijk saai zou zijn had ik verwacht, maar ik begrijp niet dat hij zich nu opwerpt als man die graag een forum wil waar opvallende postst gewaardeerd worden.

Door Darkwing werd ik ooit gebanned. Dit na een leuk spelletje, dat ik deed, toen ik voor mijn opleiding (Hanze Hogeschool) twee uurtjes in de week studenten begeleide (waarvan hooguit twee op kwamen dagen, waardoor ik tijd over had om niks te doen, zoals ik nu ook te veel tijd over heb en dus te veel bijzinnen gebruik).

Ik postte, moedwillig, commentaar op Darkwings berichten, omdat ik het ons kent ons gehalte (waarbij alles verkeerd was behalve de eigen flauwigheden van Darkwing en makkers) hoger vond worden dan het puntje van de erectie van een op zijn rug liggende Ugandese bosjesman.

Na een klein aantal postst had ik meteen een ban van Darkwing te pakken (die op zijn beurt mijn commentaar daarop (een prachtig poëtisch werkje waar de stillus songwriter een puntje aan kan zuigen) negeerde).

Hij spreekt zijn eigen handelen dus in ieder opzicht tegen in zijn prachtige stukje proza op Luuk-online. Dat doet me denken aan een spreekwoord; Wat gij niet wilt dat u gescheidt, doet dat ook een ander niet.

Gezeur over verloedering op het forum, waar Darkwing in mijn optiek zelf een grote bijdrage aan leverde (was je het niet met Darkwing eens dan kon je oprotten), komt nu bij hem terug in tweevoud. Instant karma Darkwing. Leef met het zwaard, sterf met het zwaard. Wie een kuil graaft voor een ander zal er zelf in vallen. (Ik houd van spreekwoorden). Hiermee zeg ik overigens niet dat een dictatuur goed is (al ambiëer ik een cariëre als volksheld en volksmenner). Ik kan me wel voorstellen dat je als houder van een grote website, iets doet als er op het forum vreemd beleid gevoerd wordt,(Zo zou ik bijvoorbeeld een poederbrief versturen naar een onschuldig omaatje).

Al met al blijft het een xboxworld forum, en niet het Luuk de Lolbroek forum. Of zal hij straks zelf beweren dat het allemaal komt omdat Darkwing een neger is?

Volgens mij wordt de schele nu voor de gek gehouden door de blinde. Of wil de koe nu de haas vangen?

O-)

P.S. Ik maak deze post niet overzichtelijker, omdat ik het fijner vind als de helft van de lezers hem niet begrijpt. Ik raad die lezers aan de nieuwe single van Jan Smit gewoon te kopen.

Laatst bewerkt door een moderator: 28 aug 2005
  8. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Jezus wat weer een ongelooflijk onsamenhangend verhaal.... ik snap er geen hol van zo midden in de nacht.

9. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik heb de bovenstaande post vetaald in jip en janneke taal, speciaal voor jou......

10. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja.
    Ja.
    Ja.

(antwoord op al je vragen uit beginpost?) :+

Oh en:

Nee.

(bonusantwoord op willekeurige complottheorieën vraag...)

Laatst bewerkt: 28 aug 2005
  11. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Lol....

als ik het goed begrijp gaat het hier over darkwing?

12. Victor

Victor Guest

Dit is dus een onderwerp dat alleen TheWalrus kan maken en er vervolgens onzin van maken.....

Walrus jongen, ik heb je gemist! :D

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Walrus, geweldig man je hebt echt gelijk!

14. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is dus waarom ik zo'n hekel heb aan Nederlands leraren, ze denken altijd overal boven te staan doordat ze een paar leuke woordjes uit de kast kunnen halen die driekwart van de bevolking onder de 20 niet begrijpt (ik overigens wel, maar dit terzijde).

Wat wil je hier nu mee bereiken, een ongebande balleknieper? Mods die spontaan op hun knieen vallen en om jouw vergevingsgezindheid vragen?
    Please....

15. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die DW ben ik best wel zat eigenlijk... zoals jullie al zeiden; toen hij nog macht had, mocht je géén commentaar hebben, nu heeft meneer geen macht meer op dit forum, waarna hij roept dat er geen commentaar geleverd mag worden. Ook loopt hij te zeiken op 't beleid van Volkoren e.d., terwijl hij zelf er soms een teringzooi van maakte. Nee DW, rot maar op.

16. Mad Jack

Mad Jack Dit is Snuk trouwens

Leuk Bevonden:
    0
    Darkwing = frustratie (inderdaad treurig ja :'-( )

Niet meer over praten, gewoon vergeten

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    .. Geniet je van drama op een forum? Klik dan hier, want op dit forum praten we over de Xbox.

En dat gezeik dat we intern niks aan de situatie doen is ook echt crap, er wordt meer dan genoeg aan gedaan, en er treden genoeg veranderingen op. Echter wij hebben naast ons Xboxworld leven ook een sociaal leven dus we kunnen niet alles tegelijk doen. Daar komt bij dat we niet van iedere verandering een aankondiging gaan maken.

Deze thread gaat dicht aangezien het weer een hopeloze poging is grappig en kritisch te zijn.

- Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina