Check de Tribal GBA-SP, die voorlopig alleen in Europa wordt uitgegeven (Eindelijk een voordeel aan het europeaan zijn ). & Zeer strak design als je het mij vraagt, ik ga er iig 1 kopen, werdt zo onderhand wel eens tijd (was al ff bekent maar toch )
Ja... vind hemecht vet... jammer dat ik al een SP heb. Krijg er morgen vier binnen, eerst maar ff chekken voordat ik begin met werken
Ik vind 'm super lelijk, vooral omdat Nintendo ineens inspringt op de tribal-tattoo rage. Mja, ieder z'n smaak.
K vind m eigenlijk ook best lelijk het staat nogal goedkoop net of je kauwgom tatoo's op je Sp'tje hebt geplakt
Ik vind hem erg vet. Hou wel van tribals (niet dat ik een tattoo heb ofzo, alleen een tribal-ring), maarjah, smaak en rage denk. Heb al een (gewone) gba dus ga er geen bijkopen.
ik bedoel dus, dat je tegenwoordig steeds meer tribal tattoo's ziet, en dat Nintendo op deze trend inspringt. Markt-technisch heel verantwoord.
bahhhhh TRIBAL.. dat is zo ERG lelijk... al maken ze nou een gba in BACARDI uitvoering .... dat zou pas goaf zijn
vind hem er wel leuk uitzien, zal hem zelf nooit halen hoor (heb er ook al een dus is het helemaal zinloos ) maar het heeft wel iets, en zo probeert misschien nintendo weer een iets stoerder imago te krijgen (en nu krijg ik weer een hoop reacties )
Ik vind 'm supervet! Alleen jammer dat volgend jaar maart de Nintendo DS (en PSP) al verschijnt en het dus niet aantrekkelijk is om voor dit apparaat 135,- euro neer te gaan leggen... :{
Alleen op die 3 stickers ga je €35 meer uitgeven? Je kan beter een paar mooiere stickers kopen voor minder geld..
Hehe, ik heb die pokemon versie gezien, sorry, maar dat vind ik pas lelijk, ik zou er ook niet mee willen worden gezien. Die Famicon gaat dan nog, miss. puur uit nostalgie. Maarja, ieder z'n smaak Stickers? €35 extra? Hij zal voor dezelfde prijs als de andere GBA sp's over de bank gaan.