1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Tribes vengeance probleem!!

Discussie in 'Games' gestart door Forgottensoul, 20 mrt 2005.

  1. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tribes vengeance een week bijna en ik speel online maar tot mijn speet kreeg ik dit 2 keer in de avond te horen...:

    No Label

    Crash Time: 03/20/05 19:35:50

    OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
    CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2796 MHz with 511MB RAM
    Video: RADEON 9200 SERIES (6497)


    HUD Entry.HUD4 (Function Engine.HUD.PostRender:004B) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)

    History: FFrame::confused:erialize <- UObject::processEvent [Function Engine.HUD.PostRender() on HUD Entry.HUD4] <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- PaintProgress <- Process_Native_Func <- UObject::CallFunction [SCRIPT='GUI.GUIController.PaintProgress' OBJ='TribesGUIController0'] <- UObject::CallFunction [SCRIPT='TribesGui.TribesMissionLoadingMenu.OnProgress' OBJ='TribesMissionLoadingMenu'] <- UObject::processEvent [Function GUI.GUIController.OnProgress() on TribesGUIController Transient.TribesGUIController0] <- ULevelBase::NotifyProgress <- UDownload::ReceiveData <- UHTTPDownload::Tick <- TickDownload <- UNetConnection::Tick <- UNetDriver::TickFlush <- UNetPendingLevel::Tick <- TickPending <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

    wat is dit??
     

Deel Deze Pagina