triest nieuws van Konami

Discussie in 'Algemeen' gestart door occultux, 16 jan 2003.

1. occultux

occultux ::silent::

Leuk Bevonden:
    1
    Konami of America today announced 16 new titles for 2003 including all-new versions of Castlevania, Dance Dance Revolution, Gradius, Silent Hill, Winning Eleven, Yu-Gi-Oh! and Zone of the Enders.

The sad news: Only one game, Bloody Roar, makes its way to the Microsoft Xbox. Bloody Roar is a 3D brawler featuring sixteen fighters and the ability to transform into Hyper-beast forms to combat in the different environments.

As of yet Silent Hill 3, Winning Eleven 6 and Zone of the Enders: The 2nd Runner are still PS2 exclusives. Stay tuned.

dus toch geen pro evolution soccer 3 op de xbox zoals een tijdje geleden werd gezegd... :'-( :'-( :'-(

2. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het belangrijker dat Silent Hill 3 naar de Xbox komt eigenlijk ! Zal wel weer een jaar xclusief op PS2 zijn net zoals deel 2. Krijgt de Xbox weer een bonus-scenariootje zeker, die later weer als directors cut wordt uitgebracht op PS2.... T'is niet eerlijk. Ik heb wel een PS2 maar ik wil alle multi-platform titels gewoon op Xbox kopen. Krijgen we weer van die guerilla-tactieken van Sony.

3. occultux

occultux ::silent::

Leuk Bevonden:
    1
    wat lees ik eigenlijk op sommige plaatsen dat ook EA minder games op xbox gaat brengen ?
    of ben ik mis ? :{

4. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Kan best. EA heeft er de zeik in vanwege dat Xboxlive hé. Ze willen alles op hun eigen servers doen. Bij Sony en Nintendo mag dat wél, dus.....

5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Maar ook zij zullen zwichten voor L!VE }:]

6. Dinand

Dinand Haags Kwartiertje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet echt Silent Hill 3 op de Xbox spelen ondanks dat ik een PS2 heb anders word ik gek! |:-

Deel Deze Pagina