Trieste ontwikkeling XBW Bazar

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door lekkerbek312, 31 aug 2004.

1. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Uitermate treurige ontwikkeling op xboxworld bazar. Ik heb het een tijdje aangekeken, maar het wordt steeds erger. Misschien ligt het wel aan mij. Wat is het geval;

Je biedt iets aan in de Bazar. Vervolgens wordt er gereageerd door iemand die een ruilvoorstel heeft of wilt kopen. Als je vervolgens een PM stuurt voor de afhandeling, hoor je vervolgens nooit meer wat.

Ik vind dat zo onbeschoft. Als je een deal hebt, dan heb je een deal. Deze voorgaande zin lijkt erg logisch, maar heel veel mensen zijn het daar blijkbaar niet mee eens. Mocht je dan toch van de deal afwillen, ok, dat kan een keer voorkomen, maar heb dan wel het fatsoen om dan even AF TE MELDEN. De verkoper weet dan ook waar hij aan toe is en kan het verkopen aan een ander.

Het is mij al een aantal keer overkomen en voornamelijk in de laatste maanden. Ik kom hier al meer dan 2 jaar en heb ontzettend veel goede deals gesloten, maar dit gaat de verkeerde kant op.

Zo even wat ergenissen er uit.

2. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik geen antwoord mer krijg(thread of PM) denk ik wel van: "Tssssss", maar echt heel erg vind ik het neit, je kan dan vast wel een deal met iemand anders maken(met een beetje geluk een betere deal ;) )
    Ik vond dat je ook pas echt een deal hebt als je adressen e.d. hebt uitgewisseld.

3. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me duidelijk genoeg. Dit zijn slechts enkele voorbeelden. Mijn opmerking heeft trouwens geen betrekking op mijn laatste deal. Dit heeft betrekking op wat oudere.

Laatst bewerkt: 31 aug 2004
  4. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Met de stelling ben ik het eens. Maar dat is volgens mij een kwestie van fatsoen. Beleid kan je er denk ik niet van maken, alleen al omdat XBW geen verantwoording neemt voor welke deal op XBazar dan ook. Alleen aan de vorm van de posts stellen wij eisen.

Ook ben ik het met Gogeta eens. Is er een afspraak in een draad en wil je deze bevestigen per pm, waar je geen antwoord op krijgt. Deal cancelen imo,weinig betrouwbaar.

5. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Het was ook meer een opmerking om de huidige fatsoensnormen aan te geven van een aantal members. Niet zozeer om een beleidswijziging, want zoals je terecht zegt, dat kan namelijk niet.

6. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat ik helemaal erg vind is dat sommige mensen heel je thread verneuken zonder dat ze intresse hebben in een game.

Ik heb al een deal met een of andere kerel. Komt een lamlul langs en zegt "dat spel kost in de winkle nog maar 10 euro duurder, ik zou het daar halen als ik jou was". Zoiets is me al meerdere keren overkomen. Sinsdien kijk ik amper op xbazar.

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Gelijk melden zoiets. Via de [​IMG] report-functie of per pm aan een moderator.

8. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hhmm, oke thnx Darkwing.

Dat had ik eigenlijk best kunnen doen :{.

9. JeanV

JeanV Groovy baby!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben t met je eens lekkerbek, ik kom hier denk ik ook al zo rond de 2 jaar, en het was me ook nog nooit overkomen tot een paar maanden geleden, nu heb ik t zeker al 3 keer meegemaakt, maar ja ik ga me er ook niet te druk over maken en gelukkig zijn er nog wel genoeg mensen over die zich wel normaal gedragen. Hopelijk dat t slechts incidenten zijn.

10. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben dankzij xbwbazar mijn sc : pt kwijt (nou al 2 maanden niks gekregen) :mad:, terwijl dit mijn eerste ruildeal was...dat doe ik dus nooit meer...

11. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hmmz, is mij nog nooit gelukkig gebeurd, maar meteen melden die hap want anders gebeurt het daarna toch weer ;)

12. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik had het met de laatste deal ook. Men zegt deal maar heeft dan kennelijk geen zin meer om te reageren en om te zeggen of het nog doorgaat. Ik heb gewoon andere deal gemaakt.

13. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens... helaas kunnen wij er niet veel aan doen... Zoiezo vindik XBW bazaar een beetje leeg de laatste tijd... mss is dat omdat mensen op vakantie zijn (nu nog???)

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik kan het begrijpen, zelf nauwelijks ervaring mee.

Misschien beste dat je voor jezelf een bepaald punt neemt van waar je gewoonv erder zoekt. Bijvoorbeeld twee dagen na laatste contact.

15. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Maar het aller irritantste is nog als mensen bijv zeggen "Hee, RalliSport Challenge Ruilen voor The Thing" Vervolgens komt er iemand anders die zegt(in jou thread) : "Rallisport voor The Thing is oke, PM me maar"

Als zoiets gebeurt denk ik toch echt dat er gewoon een deal voor je weg wordt genaaid dan pm ik die gozer dat ie ff van mn deal af wil blijven maar dan is het vaak al te laat...

16. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    oh dat je deal gejat wordt zeg maar? hebbik nooit gedaan en ook nooit gehad... lijkt me wel zwaar kut

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee, je bent je game kwijt omdat je een ander vertrouwde.
    XBW staat los van deals die je hier sluit.

18. hutkofer

hutkofer Guest

Wat ik nog veel erger vind, en ook al heb laten merken door het een tijdje in mijn signature te zetten, is dat mensen afheken NA een deal..dus als je net alles hebt klaar gemaakt, en adressen hebt enzo, en dat ze dan zeggen, "sorry, heb al iets beters"

OMG, dat zie ik als een bad deal, maar daar dacht meneer de moderator anders over..

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Is dat zo?
    Ik vind het anders ook een bad deal hoor. Zo hoor je gewoon niet te handelen.

Oh wacht, ik ben een admin.
    :eek:

20. hutkofer

hutkofer Guest

Hehe, ik geloof dat ik Gotic er over gepmt had..het gebeurde vaak, en pmde hem dus even..kreeg ik te horen dat er niets erg was gebeurd, omdat ik niets kwijt was :{
    Dus zette ik het in mijn sig, logisch vind ik..en dan niet eens als bad deal, maar als "afhaken na deal" (Die lijst was inmiddels al 5 mensen groot, vanaf de telling) en toen kreeg ik via de sig van zo'n persoon te horen dat ik de grootste huilebak was op XBW (letterlijk) :{

Achja, nadeel van het dealen :)

edit, het was Grave hoor :)

Kandeda
    Verzonden naar: Graveheart

Laatst bewerkt door een moderator: 31 aug 2004

Deel Deze Pagina