1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tripple Crown

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Schuminiels, 17 dec 2018.

  1. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Hoeveel mensen doen er vanavond mee?
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  2. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    En hoe laat beginnen we?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
     
  3. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Dacht 20.15 kwali net als gt3
     
  4. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    En van ons Gold en cold
     
  5. Mannen! Vanavond de laatste race van de Crown op Azure. We hebben voor de F355 gekozen omdat we het nieuwe seizoen met deze fantastische wagen gaan rijden en omdat het waarschijnlijk wat meer inhaalmogelijkheden oplevert dan met bv. een Formula A op dit lastige circuit.

    Mede omdat het Azure lastig is met de muur zal vanavond de schade ook aan staan. Dat kan een beslissende factor gaan worden aangezien het een hele klus is dit een uur lang vol te houden. Hou bij de start dus even extra rekening met elkaar en laat elkaar leven. De auto’s kunnen tegen een stootje maar een pitstop met schade kan je uiteindelijk ceel tijd gaan kosten!

    Volgens mij hebben we voor vanavond een redelijk volle grid, dus alvast veel succes en tot vanavond!

    Lobby open 20:15, start quali 20:30
    In de briefing staat 20 laps maar dit worden er waarschijnlijk meer aangezien een rondje ongeveer 1:40/1:50 duurt. We racen ongeveer een uur dus ik ga uit van minimaal 30 laps.

    Groetjes!
     
    markdevries78 vindt dit leuk.
  6. Bandenslijtage op normaal! :D
     
  7. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Heren was leuk gisteren in monaco.

    Stiekem toch blij met mijn 3e plek, ondanks er niet veel mensen overbleven:whistle:

    Pas op met de oliebollen en een fijne jaarwisseling. Tot maandag in mugello:thumbs:
     
    B Tender en GoldPwnageNL vinden dit leuk.
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Monaco was zeker geslaagd! Stratencircuit zijn altijd redelijk m'n ding en gisteren viel het allemaal op z'n plaats. Een lekker kwalificatieronde eruit weten te persen, een goede start, genoeg brandstof en daarna eigenlijk geen gekke dingen maakte dat ik de race op mn naam kon schrijven!

    Jammer dat ik er de andere dagen niet bij was, maar die kwamem ditmaal toevallig net niet lekker uit :)
     
  9. Helaas kon ik mijn pitstrategie niet op tijd in orde krijgen, dus DSQ. Had nog even gewacht omdat ik dacht dat we wel een nieuwe lobby met rolling start zouden gaan doen maar de race ging schijnbaar gewoon door. Echt top!

    Jammer van al die verloren tijd, maar heb lekker wat anders gedaan! :thumbs:
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dapper ik had eerlijk waar pas na de race door dat je er niet tussenstand! Ik dacht te horen dat je net op tijd ready was!? :confused:
     

Deel Deze Pagina