Trojan Horse Keenval.b

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 13 jun 2004.

1. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dit virus op mn pc en krijg het er met geen mogleijkheid uit, ik heb de volgende scan software gebruit: AVG Gaurd, Norton antivirus, trojan hunter, en spysweeper. Hij krijgt hem er niet uit, avg guard geeft wel aan waar hij staat namelijk c:\System Volume Information\_restore{E666C50A-96ED-4E11-8FB6-6843031CD675}\RP184\A0053664.exe

het probleem is echter dat windows me geen toestemming geeft om in c:\System Volume Information te komen, kan iemand die hier meer verstand dan ik van heeft mischien helpen

2. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    via dos eruit gooien helpt nog wel eens. Best lastig als je dat niet snapt. Ga anders ff naar www.trendmicro.com voor tekst en uitleg over hoe te verwijderen etc. Dat werkt altijd. Goed lezen dus ...

3. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb dat nu ook weer. ik kan hem wel gewoon verwijderen met mcafee maar even later komt er gewoon weer een nieuwe. volgens mij is dat bestand een van die systeemherstel bestanden, waarvan om de zoveel tijd weer een nieuwe wordt aangemaakt. een tijd terug had ik hetzelfde probleem, maar het was op een gegeven moment verdwenen. en nu heb ik het weer:mad:

Deel Deze Pagina