1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Trophy behaald? Show hem hier!

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Fisichella, 11 aug 2012.

  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Eerste platinum binnen; Far Cry 4
    The Order 1886 ook gelijk ge-platinumt
    En door... :)
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ook platinum binnen :) ondanks dat deze platinum zo makkelijk zou zijn viel het me alles behalve mee.

    Is second Son na het spelen van First Light een achteruitgang of totaal niet? En is de gameplay en trophylist gelijkwaardig? Ben nu wel een beetje infamous moe.
     
  3. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Het is zeker wel een vooruitgang.

    Maar als je inFamous moe ben. Zou ik even een paar maandjes wachten voordat je met Second Son aan de slag ga.

    Ik vind Second Son vooral erg repetitief. Maar het speelt wel lekker weg en het ziet er natuurlijk geweldig uit.

    De platinum van Second Son is ook erg makkelijk. Nadeel is alleen dat je Second Son 2x moet uit spelen om de platinum te halen. En na 1x heb je het wel gezien.

    P.S. Second Son heeft geen arena challenges. Dat is dan wel weer een voordeel als je snel een platinum trophy wil.

    De arena challenges vond ik een leuke toevoeging. Maar na een tijdje heb je heb ook wel gezien en wil je gewoon snel de trophies halen :+
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  4. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Thanks! Die arena's ben ik wel echt beu, dus dat is goed nieuws!

    Edit: mijn quote heeft onderaan een geheime alinea die niet in jou bericht zit.... oeee
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Platinum 4 in 2 weken tijd. The Walking Dead S1. Al hoef je daar niks meer voor te doen dan cutscenes te kijken en wat knopjes in te drukken. :) Of wat zeg ik? Ik noem het liever scènes met cutplay.

    Niks mis mee overigens
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    Dust Platinum trophy.

    Vorig jaar aan de game begonnen, en hoewel ik het best leuk vond was ik niet echt ver gekomen. Vorige week opeens zin om verder te gaan, en hoppa een weekje later de platinum. :+
    Niet bijster moeilijk dus, wel erg leuk.
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Die staat ook nog op mijn to-do lijstje.:+

    Ben nu eindelijk!!! eens aan Metal Gear Solid: Peace Walker begonnen (speelt zich af voor de aankomende MGS Phantom Pain).

    Altijd afgeschoven omdat het zo anders is dan een normale MGS game, maar damn....de game is toch wel erg tof.
    Beetje spijt dat ik em op de PS3 gestart ben en niet op de Vita....deze game is gemaakt voor de handheld!:oops:
     
  8. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Had op mijn oude PSN account 26 platinums trophies (jammer genoeg is deze account gehacked). Ik heb sinds nov 2014 een nieuwe account aangemaakt, sindsdien heb ik me niet echt meer bezig gehouden met trophies.

    Maar de laatste tijd begon het toch weer te kriebelen. Heb in een maand tijd nu geloof ik 4-5 platinums gehaald. Mijn meest recente platinum ( platinum nr 8 )

    Plants vs. Zombies Garden Warfare


    [​IMG]

    Vond het een vermakelijke platinum. Had eigenlijk niet verwacht dat het spel zo leuk zou zijn. 2-3 trophies zijn vrij pittig, voor de rest erg easy.
     
    LageTrial vindt dit leuk.
  9. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Wow damn hoe kan dat zomaar gehackt worden? En 4/5 platina's in een maand is echt sick man xD
     
  10. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Geen idee.

    Ik zat online te spelen en werd automatisch uitgelogt, toen ik weer wou inloggen kreeg ik te zien dat het wachtwoord dat ik gebruikte verkeerd was. Sony gecontacteerd, maar we zijn er niet uitgekomen omdat ik mijn PSN met een oude email had geregistreerd die ik niet meer gebruikte. Uiteindelijk maar besloten om een nieuwe account aan te maken. En nu verander ik mijn wachtwoord om de maand (met behulp van de 1password app). Heb nu een hele lange wachtwoord met allemaal vreemde tekens, dus moet niet snel te hacken zijn. :p

    En die platinums waren allemaal easy platinums. Daarnaast was ik met AC Unity en Far Cry 4 al over de helft.

    Maar ik heb in een maand tijd de platinum van: Dust, The Order 1886, AC Unity, Far Cry 4, BF4 en Grim Fandengo gehaald.

    BF4 vond ik eigenlijk het makkelijkst (terwijl ik niet eens supergoed ben met shooters). Die heb ik in 2 dagen gehaald. Op 2 maart had ik voor BF4 maar 4 trophies (allemaal gehaald in eind 2014). Platinum heb ik gehaald op 4 maart.

    Die DLC trophies moet ik nog doen. Maar daar neem ik mijn tijd voor.

    Ben nu bezig met de platinum van GTA V. De SP trophies zien er best easy uit. Maar ik zie dat er ook nog een online trophy is waarbij je level 100 moet halen.

    Heb nog nooit GTA V online gespeeld. Iemand enig idee hoe lang dat gaat duren ? Ik haat trophies waarbij je online een bepaalde rank of level moet bereiken.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb geen idee wat precies de trophies zijn voor gta online, maar kijkend naar het aantal uren wat ik heb gespeeld en het aantal miserabele trophies wat ik heb gok ik dat het vrij lang zal duren. :p


    [​IMG]

    Het is geen platinum of moeilijk, maar ach.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    heel lang. ik gok wel meer dan 50 uur als je er puur voor gaat. Op de vorige gen was ik geloof ik 90-100 uur bezig geweest met GTA online en iets van level 110 ofzo
     
  13. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Zit ook te twijfelen om gebruik te gaan maken van 1password. Wel super handig! Maarja voor alles een ander wachtwoord gaan op den duur ook irritant worden.

    Nice in 1 walkthrough? Ben ook bezig met deze.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Niet echt het topic voor, maar gebruik zelf al tijden Lastpass en kan niet meer zonder. Ideaal
     
    LageTrial vindt dit leuk.
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Zijn allemaal easy, behalve als die idioot lange QTE moet doen om iemand te redden...enige die ik nog niet heb van die game.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die ging uiteindelijk vrij simpel. Ik faalde eerst een paar keer, maar daarna even wat lekkers gegeten, vingers opgewarmd en in 1 keer gehaald :lol:

    Nah, 1 keer gewoon uitgespeeld en daarna via chapter select die wat ik heb gemist even halen.

    Grootste nadeel van de game vind ik nog wel hoe vaak je wordt gedwongen naar de grond te kijken. Of het is voor de schaduwen van bommen of omdat je op zoek bent naar naar de collectibles. Nog nooit in een game zo veel naar de grond gestaard. :+
     
  17. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik doe hem met een guide

    SORRRRRYY VERGEEF ME :'-(
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Edit: Toch maar de trophy showen. :+

    [​IMG]

    Oftewel Tales Of Innocence R uitgespeeld, ik weet niet of ik wel voor platinum ga want er is bijna geen guide te vinden voor de Vita versie van Innocence (de DS versie is anders :+) en het spel spelen in Japans is al moeilijk!
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2015
  19. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    No worries, geen spoiler!

    [​IMG]
     
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik voeg net een Nederlandse gozer toe op PSN zie ik dat hij 118 platinum trophies heeft. Rank/level 35... pfuuuw.
     

Deel Deze Pagina