True Crime is wisselforum?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door masterChief88, 28 okt 2003.

1. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgende week vrijdag komt de lang verwacht game True Crime: streets of LA.
    Dat het is special is op xbw zegt al iets oevr de verwachtingen.

komt deze game ook in het wisselforum?

En blijft KOTOR daar dan wel staan?

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    KOTOR blijft daar staan totdat een ander spel aantoont dat er genoeg gespreksstof voor is. We gaan niet preventief een spel in een wisselforum plaatsen.

3. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    ok, er kunnen ook niet s 2 spellen tegelijk in?
    true crime wordt vermoedelijk wel een topper, maar ik ben wel van mening tot KOTOR daar nog moet blijven staan, liefst samen met true crime

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik wil je ook gelijk ff wijzen op een stukje dat in het wisselforum beleid staat:

• De moderators bepalen wat er in het wisselforum terecht komt. Hierover kan niet worden gediscussieerd.
      Verzoekjes en dergelijke hebben dan ook geen zin!

5. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    het was geen verzoek, het was een vraag *)

6. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    De lezers en spelers bepalen toch welk spel ze spelen en dan bepalen de mods tog niet of er een wisselforum voor komt? Het forum draait op ons en als wij zo'n wisselforum willen lijkt me dat logischer dan dat een mod dat beslist. Wij zijn in de meerderheid tog?!

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja en als jij koning wilt worden krijg je ook je zin.

Het gaat om de hoeveelheid gespreksstof die het oplevert, anders heeft het geen enkele zin een apart forum te openen.

8. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    er staat in het beleid ook dat het 2 games kunnen zijn, mijn vraag was komt true crime daar ook bij of is dat nog niet bekend.

als ''wij''dat mochten bepalen, hoe wou je dat doen? de mod's zijn zelf ook gamers, ik vind het zo wel goed

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jij bepaald helemaal niks. Dat willen we dus ook niet doen.

10. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    ok, ging t ook niet over.

maar is er al iets over bekend of we hem daar binnen kort kunnen verwachten, of wachten ''jullie'' even de reactie's af?

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    "totdat een ander spel aantoont dat er genoeg gespreksstof voor is. We gaan niet preventief een spel in een wisselforum plaatsen."

"Het gaat om de hoeveelheid gespreksstof die het oplevert, anders heeft het geen enkele zin een apart forum te openen."

Wat snap je er niet aan?

12. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    of het nu al zeker was, maar tis duidelijk hooor

13. biertje-bbm

biertje-bbm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke je hebt helemaal gelijk maar....

Het is me al eerder opgevallen dat je niet echt tactvol bent. Je reageert gelijk erg agresief alsof je word aangevallen. Mij lijkt het dat je als mod een voorbeeld functie hebt. Die geld niet alleen voor het handhaven van de regels maar ook daadwerkelijk de sfeer op dit forum. Je creert door jou sarcasme gecombineerd met agressie alleen maar vijandigheid. Tuurlijk heb je gelijk en natuurlijk moet die kerel even de faq lezen. Maar dat hoeft niet gelijk op zo'n negatieve manier.

14. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Is dit agressief, kom op! Gelijke duiding als in de faq, dus hits the spot.

Persoonlijk moet ik altijd wel grinniken als WouteR na een paar posts zonder echt toegevoegde waarde wat bits wordt.

15. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Een wisselforum over True Crime? Waarom niet over top spin, waarom niet over gta double pack, waarom niet over fifa 2004??
    Ik denk dat de mods wel weten waarover veel threads verschijnen & dan die in het wisselforum zetten.
    True Crime is nog niet eens uit & volgens mij wordt hij niet eens ZO goed...Dan kun je het beter kotor erin houden, wat een HEEL groot spel is waarover veel vragen kunnen worden gesteld.
    Een spel zoals True Crime daarentegen is meestal niet zo uitgebreid.
    No offense masterchief :)

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Er zijn al genoeg wisselforum topics geweest, vandaar dat ik er een beetje kribbig van wordt. Sowieso van het hele bemoei gebeuren. Men denkt zomaar even met een vrijwillige 'stemming' iets door te drukken en accepteert het niet wanneer je dat simpelweg weigert op grond van bekende afspraken.

17. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het helemaal met biertje -bbm eens over wouter.... oover dat wisselforum heeft hij anders wel gelijk

18. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    true crime niet uitgebreid?
    je heb heel veel verschilende verhaallijnen, als je een missie niet haalt gebeurt er iets anders dan dat je hem wel haalt, en omdat het volgens mij, en mij vele anderen wel een goed spel wordt...
    zou kunnen, fifa 2004, daar heb je toch niet echt vragen over?
    win! that's the whole game.

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Stel; Top Spin wordt de bomb. Het verkoopt 10 miljoen keer, het Xbox marktaandeel verdriedubbeld door nieuwe aankopen en tienduizenden mensen komen daardoor op onze fora. Dan nóg zou Top Spin waarschijnlijk niet genoeg gespreksstof opleveren om er een wisselforum omheen te bouwen.

20. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    I aggree, kotor is wel een perfect voor een wisselforum.

kunnen weinig spellen aan toppen, post hier boven kun je ook halo 2 in vullen

Deel Deze Pagina