true crime motors

Discussie in 'Algemeen' gestart door bojo, 11 feb 2004.

1. bojo

bojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb in veel bladen gelezen en op screenshots gezien dat er motors in true crime zijn, maar kheb ze nog nie gezien :confused: zijn ze er of niet?

en ook heb ik gelezen dat er 55 binnenlocaties zijn, bedoelen ze daarme de locaties waar de missies plaatsvinden? of kan je onder het rijden ook gebouwen binnen net als vice city?

2. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    die binnenlokaties zijn de plaatsen waar je missies doet, je kan niet zomaar binnen en buiten lopen (naar mijn weten). En er zitten geen motors in True crime, ik zou trouwens die screens wel eens willen zien waar motors op staan...

3. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    heb de plaatjes ook gezien met die motors.
    er zijn al veel vragen hier over geweest. heb gelezen dat ze de motors uit het spel hebben gehaald(weggelaten).
    weet nie waarom maar ze zitten er nie in!:mad:

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    de motors zijn er uit gehaald
    die zaten wel in de beta versie

5. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Waarschijnlijk zijn de motoren verwijdert omdat het anders te veel op GTA zou gaan lijken. Jammer! Binnenlevels zijn aparte levels. Onder het rijden kun je er niet in! Tenzij jij een 24/7 als binnenlevel ziet! Veel plezier. Ik heb het spel sinds de release en kan er nog steeds van genieten...

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Is al lang bekend en al in vele threads aan de orde gekomen dat de motors eruit zijn gehaald.

7. chr0nix

chr0nix chr0nix

Leuk Bevonden:
    0
    al elemaal uitgespeeld=>geen motors gzien

Deel Deze Pagina