True crime:(sola)...iedereen geef je mening+wat je ervan verwacht

Discussie in 'Algemeen' gestart door live4xbox, 22 mei 2003.

1. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    Ok.....ik denk dus dat true crime een meester spel gaat worden en ik kan bijna niet wachten, schrijf hier je mening over het spel op, wat je ervan verwacht en of je ook net zoals ik heeel erg wacht op dit spel. Dit is mijn mening:

1. Het lijkt me een tof spel door al de vreiheid.
    2. De moves lijken me ubercool.
    3. De character(s) bevalt me.
    4. Het onderwerp is briljant en het lijkt in mijn ogen een prachtig spel ook zeker qua graphics.

vragen die ik nog heb:

1. kun je in het spel ook autos stelen enz. zoals bijv. gta.(zonder concequenties zoals gelijk opgepakt worden).
    2. Zijn de fights met criminelen altijd man-to-man?
    3. Kan je gwoon op je gemakje door het gehel terein rijden zonder dat je gedwongen word missies te spelen???

plzzz geef ook jou mening en vragen ...alvast bedankt!!:D:D

:) :)

2. Kepler

Kepler Waiting for a Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    antw. vraag 2: nee, kijk dat fight-filmpje maar eens. Daar zie je dat je ook met meerdere personen vecht

antw vraag 3: ja, dat staat ook ergens op de site. Je hoeft je nergens aan te houden, en kan ook gewoon rondrijden

alleen moeten ze wel iets doen aan dat vechten, het klopt niet helemaal voor mijn gevoel. Benen gaan door mensen heen enzo...

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.158
    Bij het filmpje van het rijden zie je nog teveel pop-up. Ik hoop dat dat in de uiteindelijke xbox versie niet meer zal voorkomen.
    De title heeft veel potentie maar de verwachtingen zijn nu ook ERG hoog. ik hoop serieus dat deze game leuker wordt dan Vice City, want dan is het gewoon een pracht-spel.

4. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah dat komt denk ik omdat het spel nog niet af is, zullen ze er zeker wel uit halen!

Persoonlijk lijkt dit mij een topgame worden!
    DE uitkomst voor de gta fans met een xbox!

Ik hoop dat ik deze game zo snel mogelijk in mn boxje mag stoppen :cool:

5. Kepler

Kepler Waiting for a Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    dat hoop ik wel natuurlijk, en ik ga daar ook wel vanuit

verder is dit een topgame!!! mooie graphics, een 250 vierkante mijl. Dat is best aardig groot _O_ _O_ _O_

6. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah ga er maar niet vanuit dat je hem snel in je xbox kunt stoppen, de game staat geloof ik geplanned voor September, maar reken maar op een kleinbeetje vertraging!

7. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    En helaas niet 'Only on Xbox'. Maar wordt zeker een topper, denk ik. Maar het moet wel van geode huize komen om Vice City te verslaan, want dat is toch wel erg goed :D

8. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Omdat True Crime zo groot is, heb je ook meer mogelijkheden, maar of de gameplay goed is???? We shall wait in anticipation...

9. XaeroFuN

XaeroFuN Sex: No thank u

Leuk Bevonden:
    0
    mij lijkt 't me ook wel een coole game:)
    vooral dat 1ste filmpje wat begint met die stem die neult over angels in LA enzo, en daarna zon rapliedje etc..
    staat me echt aan, geeft echt een nice atitude aan de game:D

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vraag me af, aangezien je een agent speelt, of je net zoals in gta zomaar mensen mag neermaaien. En wat de gevolgen zijn als je dat gaat doen.

11. Sneaker

Sneaker Aspirantgamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik verwacht er in ieder geval meer van dan van de gta reeks. zeker op grafisch vlak

12. Sneaker

Sneaker Aspirantgamer

Leuk Bevonden:
    0
    ps: ik heb eens een engels nieuwsbericht gelezen waarin staat dat de stad, in het game, enkele 1000 vierkante meter groot is. allee dat beweren de makers althans. en dat sommige buueten in de game identiek zijn naconstruuerd van florida.

13. Sneaker

Sneaker Aspirantgamer

Leuk Bevonden:
    0
    kleine vergissing van mij:). het zijn geen 1000de vierkante meter maar km :|

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Heb je het nou over GTA of over True Crime

P.S. er is een edit knop:)

15. Sneaker

Sneaker Aspirantgamer

Leuk Bevonden:
    0
    @ benneke:
    ik had het degelijk over true crime :)

en bedankt ivm de tip over de edit knop. :p ikzelf zit niet zo veel op forums, zodus :)

16. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben hier een beetje sceptisch over. Strax krijg je weer zo'n poort van de ps 2. Waardoor de grafische kracht van de xbox niet gebruikt word. Of worden de versies apart ontwikkeld?

17. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    ja daar was ik ook al bang voor. ik heb een hekel aan die klote poorts (wie niet). Het concept lijk me wel vet dope eindelijk iets wat op gta lijkt op de XBOX, vooral dat vecht aspect lijkt mijn een mooie uitbreiding iets wat gta niet heeft.

18. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina