[True crime streets of LA] zit vast bij laatste opdracht

Discussie in 'Algemeen' gestart door Phrenesis, 3 feb 2004.

  1. Phrenesis

    Phrenesis Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
    hey mensen ik zit vast bij de laatste opdracht waar je tegen die koreaanse generaal ofzow moet vechten tussen die brokstukken van het vliegtuig...

    ik heb het echt super vaak geprobeerd maar het lukt echt niet:'-(
    hebben jullie wat tips? hoe hebben jullie hem verslagen?

    ik heb alle upgrades voor vechten maar het lukt me echt niet:mad:
     
  2. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb je de buizen rond de cirkel al gevonden? Deze kun je gebruiken als wapen, maar ook om mee te gooien... Succes
     
  3. Phrenesis

    Phrenesis Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
    jah die heb ik gevonden maar meestal gaat het alleen maar slechter als ik die dingen gebruik :confused:!

    het lukt ook niet als ik al die buizen op hem heb gegooid...

    maar toch bedankt:p
     
  4. Phrenesis

    Phrenesis Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
    okeej rustig aan mensen niet allemaal tegelijk:+

    heeft er echt niemand tips behalve die buizen?:confused:

    en ik vind het echt stom dat hij niet dood gaat door hem in het vuur te slaan en ik wel:mad:
     
  5. Rool

    Rool Goosman

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak veel gebruik van je grapple's en throws.
    Werkt echt super!!! Succes ermee.
     
  6. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    meer vecht lessen volgen en je wordt beter en kan meer move's*)
     
  7. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik raad je aan het volgende te doen.. Ik heb het namelijk op die manier gedaan.


    Zoals door SILVER_bullit die het zelf ook niet kon uitspelen, moest ik het weer doen ;) moet je de buizen oppakken en gooien, dit brengt helaas niet genoeg schade toe om de generaal te verslaan. Ga eerst eens naar de dojo´s om je vecht technieken op te krikken zodat je totale schade kan toe brengen!

    Vervolgens...

    Maak veel gebruik van het witte-knopje, hiermee blok je alle aanvallen van Kim, gebruik geen trapen, slagen of andere kickboks capriolen maar maak zoveel mogelijk gebruik van worpen. Dit doe je met de B-knop! Je blokt eerst zijn aavalen je merkt zelf de regelmaat van die aanvallen wel, bijvoorbeeld twee maal trap, slag even rust.. In die rust werp jij hem. Je neemt weer wat afstand en blok zijn aanvalen weer zo ga je door tot dat hij verslagen is, je zult het wel een aantal keren moeten proberen voordat het gelukt is, dus ga er eens lekker voor zitten!
     
  8. Vegetonera

    Vegetonera Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    hehehe ik heb uitgespeelt met totale button bashing van schoppen en slaan en als ik combo doet dan schop ik die gast in de vuur in,dus je kan wel winnen met schoppen :p
     
  9. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik schop hele tijd met witte knop ingedrukt dus als hij aanvalt kan hij maar 1 trap raken en de rest verdedig je gewoon :)
     
  10. Stinky

    Stinky /?/?\?\

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em verslage door steeds twee klappe uit te dele, en dan weer ff blokke tot je weer een kans ziet om te meppe/schoppe, dan weer ff blokke enz. enz. enz., werkte goed bij mij.
     
  11. roytjuhxboxfan

    roytjuhxboxfan the best on the xbox

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    eeey weet iemand hoe je die missie moet doen van, dat je eerst die limosine moet achter volgen en dan daarna dat die witte auto je beschiet, wat moet je daar doen en hoe??????? alstublieft help me!!
     

Deel Deze Pagina