Ik weet nog niet veel over deze titel, behalve dat het een geweldige cell shaded mmorpg voor de xbox is Final Fantasy style. Mischien dat jullie wat meer weten te vertellen, dat hoop ik toch
Dit is de zoekfunctie op de voorpagina: http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=zoeken Vul iets in zoals "True Fantasy" en there you go! Succes
Net als final fantasy 11 Is niet turn based als alle andere Final Fantasy's d8 ik.. DUs netzo als Phantasy star online en ff 11
Zijn er nog mensen die deze game gaan spelen of erover nadenken? Ik heb namelijk een forum gemaakt (ben nog bezig met een site) en ik ben op zoek naar leden. Het praat zo moeilijk tegen jezelf hé .
Denk wel dat ik het ga spelen maar als ze een maandelijkse contributie vragen dan denk ik van niet. Lijkt me wel een super bruut spel.
Het lijkt me een erg cool spel.. Ik ga hem denk ik wel halen, alleen al om te kijken of die maandelijkse bijdrage de moeite waard is..
Het is van sega volgens mij en wordt denk ik ook op sega server gespeeld maar de maandelijkse kosten zijn 5 euro per maand. dat weet ik wel zeker
weetjehoe doop dit spel word kan je met zon kangeroe achtig beest rondhuppelen. ik zie het nu al voor me: hele clans op die beesten door het land trekkend... mja ik heb geen live.
Ik wil dit spel ook. *kijkt naar wat er ontbreekt bij zijn xbox. *kan geen live aansluiting vinden. *begint te huilen. @kaneda. Als je het spel hebt kom ik een keer bij je langs om het spel uitvoerig te 'testen'
het is 5 euro en btw pso is ook 5 euro per maand teminste dat was op de gamecube zo maa rnu heb ik xbox en dat zou wel het zelfde zijn
Hoe raar is dat dan ik speelde pso 1&2 op GC online en na dat ik een maand gespeeld had vroegen ze 5 dollar om verder te kunnen sepelen of was het dan wel 8,95?? Als het maar onder de 10 is voor true fantasy BTW wie heeft er gamekings gezien er kwam en stukje over true fanatsy live op tokyo gameshow en zag er zwaarvet uit gewoon, lijkt me gewoon ze vet om met honderden online in 1 wereld te spelen. True fantasy
True Fantasy lijkt me echt zo'n VET spel die moet ik gewoon hebben Eindelijk weer een goede RPG op de Xbox