ey wil graag een 2.1 speaker set kopen omdat dat mono geluid uit een tv niet egt super vind. heb deze op het oog Trust SP-3700T 2.1 speaker set doe ik hier goed aan, of kan ik beter een andere kopen, of heeft het niet egt verschil zo een 2.1 setje ten opzichte van geluid uit de tv??? link naar product info
ja het geeft vershil maar beetje onzinnig om hele topic van te maken check deze thread maar http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=80248 kan dus close!
nou nou heb al paar keer hele forum afgezocht maar kon er niet egt wat over vinden over 2.1wel over5.1(surround enzo) wil gewoon weten of iemand hier ervaring mee heeft... nee dat denk ik niet heb tv met 1 box dus dat is mono... tog?
ligt eraan welke tv je hebt, maar geen tv zal zo een goede bass hebben als een 2.1 setje met subwoofer. dus je zal er altijd op vooruitgaan
ik heb altijd al lage eisen gehad vanwege een (zeer) laag budget. zoals ik al zei denk ik dat je er sowieso op vooruit zal gaan, maar ik ben geen expert op dit gebied, dus of je op mijn oordeel wilt afgaan....? ik heb hier bv. een 2.1 setje naast me staan, gekocht bij de Lidl voor €15, en ik ben er zeer tevreden mee (Typhoon ofsow)
Je kan ook een Sweex setje kopen van 35 euro en dan heb je 5.1 Onder het motto: Een klein budget. En ik bedoel, je kan ook de Logitech SB S500 (5.1), kost bij de winkel waar ik werk 55 euro... Persoonlijk heb ik het daar meer op dan Trust. (Komt ook omdat ik bij een computerwinkel werk en ik hier en daar dingen opvang over producten die terug komen.) Maar goed dat is natuurlijk altijd het geval. "Ja maar voor dat kleine beetje meer heb je weer dat..." en dan heb je zoveel kleine dingetjes dat je uiteindelijk nog steeds veel kwijt bent Maar als het jou alleen om dat speaker setje gaat, zou ik er in ieder geval voor opteren om een 5.1 setje te nemen, kan je tenminste ook van de dolby surround genieten.
Uit mijn 2.1 setje komt heel wat beter geluid dan uit me tv. Boxen kwaliteit is beter, meer vermogen, mooiere klanken en natuurlijk een subwoofer. Scheelt echt wel met tv geluid (hoewel het ligt aan wat voor tv).
Als je budget het toelaat zou ik echt gaan voor een (2e hands) 5.1 set. Dat levert meteen een grote toegevoegde waarde tijdens het gamen. Als het budget het niet toelaat is 2.1 een leuke tussenweg Maar doorsparen zou zeker de moeite waard zijn edit:/ op markplaats staat de creative 5500(D) zet voor €80
ligt natuurlijk aan de grote van de ruimte waar je ze wilt gaan plaatsen, ik wilde het nl. op mijn slaapkamer plaatsen, en aangezien mijn kamer 50 x 50 cm is, zou een 5.1 setje dus niet zo een goed idee zijn. vandaar heb ik dus gekozen voor (een goedkope) 2.1 set
maar 5.1 werkt dan tog niet omdat je dan een optische kabel moet gebruiken... dus heb ik daar niks aan en mijn kamer is ook niet super groot dus wil gewoon een 2.1 setje maar tog bedankt voor je reactie... maar jij hebt dus wel ervaring met trust, die worden dus veel kapot terug gebracht, heb je dan misschien een tip voor mij voor ongeveer de zelfde prijs???
Trust is heus wel een goed merk. Je moet er alleen niet te veel van verwachten. 2.1 is verder een goede oplossing tegenover een TV met mono geluid. 2.1 is gewoon stereo geluid, maar dan nog met een subwoofer erbij. De subwoofer laat alleen de lage tonen horen. Verder heeft dat Trust setje niet echt een enorm groot vermogen. Ik denk dat je beter een iets betere set van ongeveer €50 kan kopen.
noem eens merken die dan wel goed zijn?(is ook handige info voor mijn toekomstige 25.1 setje ) er moet toch meer in het leven zijn dan Creative?
thnx _0/ maar daar staan dan wel weer crappy merken tussen als sweex, wat moet ik nu pakken als ik echt goed geluid wil hebben (ik hoef alleen maar merken te weten, niet gelijk typenummers)
Tsja, dat is een beetje aan jou, een crappy merk kan ook goed werken. Maar hier een aantal merken: Altec Lansing, Creative, Harman/Kardon, JBL, Lotitech. Sony, Philips. Twijfel: US-Blaster, Canyon, Labtec, Trust (is soms goed). Deze merken ken ik wel, en geloof dat ze redelijk goed zijn. Ik weet het alleen niet echt meer zeker... Daarom ‘‘twijfel’’. De rest ken ik niet, of is goedkoop en slecht. Dan bedoel ik merken als: Sweex, E-tech, enz.