TS 2 "mapmaker"

Discussie in 'Algemeen' gestart door Herman, 19 mrt 2003.

1. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn map bij TS 2 beweegt steeds naar links. Weet iemand hoe dat zit? Want dit is zeer irri als ik een map wil maken!
    Een keer stond de map wel stil, en ik heb op een DVD gezien dat iemand een map maakte waarop die map wel stil stond!

2. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    ligt dat niet aan je kont-roller (controller) ?
    probeer dat is, bij mij staat de map ook gewoon stil :)

3. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt, zal het zometeen even proberen!

4. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nee het ligt niet aan je controller....het is een bug ik heb hem ook maar als je je controller dan in een andere port zet doet die het als het goed is :)

5. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    dus het heeft wel met je controller te maken :p :p :p

:+

6. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    of met de Port:p :p :p

7. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Een bug in de game die met de controller (port) te maken heeft, nee oké nu is alles duidelijk 8)

8. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    was bij mij ook zo,

maar nu heb ik een vraagje: kun je ook outdoor levels maken daarmee????????? ik ben alleen indoor settings tegengekomen?

9. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat je outdoor levels kan maken. Ben niets tegen gekomen voor outdoor.

Enne ik zal mijn controller eruit te halen (als hij weer beweegt) en hem in een andere port te gooien? (ofzo :+ )

10. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    je kan geen outdoor maken (helaas) verder vindt ik dat de levels die je kan maken veels te klein zijn. Ik heb altijd veel grotere plannen maar die kunnen niet :mad:

11. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    kvind de map editor zowieso erg tegen vallen. Je hebt maar heel weinig dingen te maken en om in die levels rond te lopen is gewoon SAAI!!

ik heb het spel zelf niet maar een vriend van mij wel op de NGC, is echt een top spel, we spelen vaak assault, fire, flame tag, CTF

Alleen hij vind UC niet vet, hoe kan ik hem overhalen om uc te gaan spelen (we gaan vanavond de hele avond beneden bij mij op de breedbeeld spelen op de NGC en mijn XBOX dus we moeten dan wel, eerst ff toejam and earl 3 uitspelen..:D)

12. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Bij mij gaat ie ook auto naar links. Heel irritant als je iets wil neerzetten. Jammer van de outdoor leves trouwens. De level edicator is wel oke, maar je kan alleen maar gangen maken, en daar word ik misselijk van.

13. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Mmmm...heb hem hier op de NGC en op de xbox en is mij nog nooit opgevallen dat de map editor beweegt. Zal zo eens even kijken....:D

14. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    op allebei de systemene???????????? why?

15. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Daarom heb ik TS2 nu verkocht. De NGC is van mijn broertje en hij had hem gewonnen. En aangezien wij samen doen met de consoles maakt het niet uit voor mij.

16. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    oh, oke

Deel Deze Pagina