ts2 - mohf - serious sam : multiplayer

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 20 dec 2002.

1. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nu timesplitters 2, leuke game verder en natuurlijk voor mutliplayer, maar is serious sam en mohf ook goed voor multiplayer, en kan je xbox linken met die games?

heb serious sam op het oog, want heb deel 1 op pc gespeeld(paar levels maar), een die game is lache, lijkt me echte schik om in multiplayer te doen.

tell me something over multi van mohf en serious sam

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    co-op ruled in serious sam, heb echt lol daarmee gek!

3. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    maar ik ben een straight on schiet maar wat rond iemand, en niet een splinter cell persoon(klote game voor mij).

moet ik dan serious sam, lijkt me wel he?

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Serious Sam is de ultieme "Schiet maar rond alles moet dood" titel ja! :+

5. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    MOH voor multiplay niet kopen
    het is echt een ramp
    donkere,kleine en lelijke levels
    het spel is echt niets aan MP

6. shootergod

shootergod Guest

Ik ben precies hetzelfde.SC is ook een kut spel voor mij. Ik twijfel ook dus....

7. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk geval van Serious Sam.

8. mischa

mischa Guest

rulende sam

koop serious sam egt vet goeie singleplayer hijs eruuuggroot
    ben al een hele dag bezig en pas op de helft (op beginner)
    hijs egt heel goed de coop is beetje raar krijg je 3:4 schermpje op je breedbeeld:cool: en muiltie is erg goed maar geen bots das wel jammer anders had ie helemaal top geweest!!!

9. shootergod

shootergod Guest

Thnx, ga hem kopen, ik heb een paar filmpjes gezien, dus, dat zit wel goed!!! Maar een vraagje: Voelt et niet een beetje kiddy aan. of valt dat wel mee?? En is et een beetje moeilijk? Ik hoop et wel?! :D

10. mischa

mischa Guest

sam "serious" stone

hijs best makkelijk op beginner az je hem op de pc alleens gespeelt hebt maar op normal word ie al flink moeilijker
    en al dat gezijk dat de graphics niet goed zijn vind ik egt gelul de buiten levels zien er erg mooi uit. als je tegen een muur gaat staan zie je wel kleine puntjes maar het is egt alles behalve slecht
    :D

11. shootergod

shootergod Guest

thnx heb ik toch nog een beetje tegenstan :p

12. Tazs

Tazs Small but Dangerous

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft dan echt iedereen een hekel aan MOHF? Ik wilde 'm eigenlijk gaan kopen omdat ik MOHAA op de PC wel goed vindt. Toch maar niet dus.....:confused:

13. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Serious Sam is echt heel gaaf in multiplayer. Iedereen heeft het over de co-op mode maar de deathmatch mag ook best genoemd worden hoor. Je hebt dan wel geen mogelijkheid voor bots. Maar met een paar speles is het toch heel vermakelijk. Ik heb het uren gespeeld met een paar vrienden. Mooie grote levels. Echt geweldig. MOHF kan ik geen oordeel over geven hebt ik niet!

14. mischa

mischa Guest

mohf-serious sam

mohf heeft op zich wel een goeie multiplayer maar de levels in multi zijn niet zo goed , heel onoverzichtelijk
    het laatste singleplayer level is egt heel er goed heel mooie lucht goeie muziek, het is egt geweldig :D

15. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ha, nu kan ik posten hier! :D

Serious Sam blijft de ownage game in multiplayer. Maar in Single player is MOH ook zeer cool.

serious sam biedt co-op, deathmatch en veeeeeeel fragfood :p. Xbox linken is ook goed, echt een aanrader als je voor multiplayer gaat, single is ook leuk maar slapjes verhaal.

MOH is wel leuk in multiplayer maar je moet het zien als een hele simpele add-on wat er alleen is om wat extra te verkopen te krijgen om het aan te prijzen op de hoes. Single player is geweldig met goed verhaal enz.

16. Hotshot

Hotshot Guest

Volgens mij krijg zit deze game in cadeaupapier onder onze kerstboom..lol ik wil um NU spelen :9 :9 :9 :9

Jammer dat ie niet online via XBL te spelen is, zou echt lachen zijn..

17. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke? ts2, mohf of serious sam?

18. Hotshot

Hotshot Guest

serious sam ..

19. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, die is vettig hoor, schieten, schieten, schieten, schieten en af en toe puzzeltje.

20. Hotshot

Hotshot Guest

That's my kinda thing..

Deel Deze Pagina