Wat vinden jullie van deze game. Ik ben gister bij the-X geweest en heb hem daar gespeeld.WAT EEN GAME!Echt cool man een lekker snelle shooter mee brute wapens een leuke gameplay met dingen te unlocken enzo. Ik ben nu zeker na deze game op zoek.
klote! ik heb echt een hekel aan dat spel!! heb hem wel maar dat richtertje is zo irritant en je gaat zo snel dood je kuntn iet springen soms heeeelonduidelijke graphics en ook de sp is kort challejes zijn raar en erg moelijkt en saai de multiplayer is wel leuk maar ik mis lekker sipele leveltjes ala: complex en temple.... wrote bij: mischa
dat vind ik ook ik kan niet overweg met het richtsysteem, geef mij maar UC of Halo hun richtsysteem enkel multi player vond ik even leuk
Timesplitters 2 toch? Ik heb m gehad ik vond m eerlijkgezegt tegenvallen, het is best een leuke game in Co-op mode maar na 4-5 levels heb je dat ook wel gezien. Wat mij zwaar irriteerde aan de game is 1 het verhaal, gaat werkelijk nergens over (een samenraapsel van levels) en 2. de controls, maar dat is zeer persoonlijk Multiplayer via GSA is zonder lag maar ook zonder fun all IMO tho
jep mee eens nightfire daarintegen is veel beter alleen ventjes zijn smal in mp halo en uc zijn ook echt beter vind ik. serious sam is geweldig in mp lekker rossen moet je geprobeerd hebben mohf is ook niet geweldig want ai is zoooow stom en de mp is leeg
Ik vind het ook een zeer vette game, voral omdat je zoveel verschillende wapens hebt en 12 bots kan instellen!
nou ik vind het niet een kutgame, en wat jullie zeggen dat het richtsysteem klote is, druk dan ff je rechterstick in (veel beter ongeveer hetzelfde als halo wordt het dan). verder vind ik het wel een beetje chaotische game, maar wel leuk.
Zozo jij bent echt een expert Ts2 vind ik zelf erg vet, alleen het is zo nep en het verhaal gaat nergens over. Maar voor de rest..toppertje!
He, ik vind het een echt heel goed spel, de SP sucks!!!!!dat moet er uit, maar de MP is echt vet!!! De besturing is niet kloten want als je crosshair uitzet, dan richt je normaal, duz iedereen die zeikt dat de besturing zuigt, daartegen zeg ik: je kunt niet schieten zonder crosshair
TS2 is goed met SP. Richtsysteem is echt veel wennen maar zodra je em onder de knie hebt is het een top spel. Er zijn betere FPS maar wel de moeite om em te spelen. De mini games zijn ook wel lachen en MP .. dan maar UC.
ik vind de sp juist helemaal niet goed, enorm kort, weinig objectives en te simpel, en het verhaal zuigt
ik vind het ook een goed spel ik ben niet ver in de sp dus daar kan ik niks over zeggen. maar de mp is wel erg goed.en na een tijdje is het richten niet moeilijk meer.
Enorm kort??? De single player is mischien een beetje kort maar als je 'm op een hoger niveau speelt zijn de levels ook anders, naast de single player heb je nog arcade league en ook nog challenge mode, het duurt dus echt wel even voordat je het spel helemaal uitgespeeld hebt en alle characters, levels, en wapens heb geunlockt..
Timesplitters is veel cooler dan UC UC is echt fucking traag gewoon als je dat vergelijkt met TimeSplitters2 en Unreal shooters op de pc. En ik hou meer van wat snellere actie Verder vind ik alleen het richten met de sniper rifle beetje lastig maar de rest lukt me wel goed enzo. Ik vind het echt een coole game.