TUR Racingcrew

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaxoNlo, 21 apr 2008.

  1. MaxoNlo

    MaxoNlo Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo mensen, ik en 2 vrienden van mij zijn laatst een clan begonnen, The Unkown Rebels, je raad t al (TUR)..*) Een nederlandstalige clan(wat wij ook altijd zullen behouden)

    Wij hebben nu een Racegedeelte en zullen in alle waarschijnlijkheid als Gears of War 2 uitkomt een Shootergedeelte gaan maken. Wij zijn nu op zoek naar een paar members erbij (3 is wel erg weinig haha) wij hebben een eigen forum, dat is te bezoeken op TUR Racingcrew , het is nog een beetje dood, aangezien wij er niet veel opzitten omdat wij met zn 3tjes makkelijk bij een potje forza, pgr of gears makkelijk met zn 3tjes kunnen chatten enz.

    Op het moment zijn wij op zoek naar members die geintreseerd zijn in racegames(dan praat ik over forza of pgr en dus NIET over Need for speed/ridge racer/Juiced, dat we sommige spellen wel daarvan hebben, tja, wij hebben ook afwisseling nodig en eerlijk gezegd, ze zijn ook wel leuk soms:))

    Wij verwachten wel een bepaald niveau waar je opzit, daar zullen wij ook naar kijken, gewoon mee racen als wij online zijn en dan komt het wel goed \o/

    Ben je geintreseerd? ga dan naar het forum en naar de Introductie discussie, introduceer je daar, zoals bijvoorbeeld Naam, leeftijd, games, consoles gamertag, enz.

    Onze members: ITURI Maxie NL(ben ik dus, die streepjes, zijn hoofdletter i's)
    ITURI Hammy 013
    ITURI Agr3sSiVe

    Als er nog vragen zijn, vraag ze dan A.U.B op het TUR forum, daar kijk ik tenminste bijna iedere dag wel eventjes op;)

    met vriendelijke groet,
    De TUR Racing crew
     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik zou het gewoon bij racen houden Max:lol:;)
     
  3. Unrealpsycho nl

    Unrealpsycho nl Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina