naam: Turok Platform: Xbox 360 Uitgever: Buena Vista Games Ontwikkelaars: Propagenda games Gerne: Actie Release: 3de kwartaal 2007 Wat ik hoop is dat het nu weer helemaal jungle gaat, ik vond in het vorige deel al die fabrieken en gebouwen saai. Ze moeten het gewoon bij een survivel jungle shooter houden met veel dino's :b: Nog een paar vette jungle screens:
Ja hier kijk ik echt naar uit, het eerste deel van Turok was echt tof! Turok Evolution vond ik een stuk minder, hoop dat deze weer een beetje het oude Turok gevoel kan oproepen!
tuurlijk Ik hoop niet dat je weer begin met zown lomp bijltje en een huiten boog.. Ik wil met plasma guns dat ongedierte doden
Het ziet er echt inderdaad erg mooi uit. Zoals de threadstarter echter aanhaalt hoop ik wel dat ze er meer jungle-scene levels instoppen dan bij de oudere xbox versie. Die had ik in de eerste plaats gekocht voor de 'charme' van de hele dino/jungle setting maar viel daar toch maar zwak in uit; in de plaats moest je spijtig genoeg bijna enkel met bruut geweld hele levels schoonvegen van de al-even-zwaar-bewapende alligatortegenstanders in erg op elkaar gelijkende bunkercomplexen. Ik kan enkel hopen dat mn achterdocht voor dit deel overbodig zal zijn, en anders zijn er nog genoeg spellen die het wel waard zijn te kopen.
Sinds ik Turok op de Xbox heb gespeeld ben ik genezen.. Wat een kut game was dat... Speelde als een houten kruk met doorgezakte poten... Laat ze de gameplay maar eens goed aanpakken dan wil ik er wel eens naar kijken...
Ik heb de eerdere delen niet gespeeld. Maar van zoon shooter hou ik wel, volgens mij zit er niet veel verhaal achter ofwel . Hoe dan ook de screens zijn inderdaad erg mooi.
het verhaal is niet al te best neej. Maar de screens zijn wel vet tog?? Ik hoop wel dat de bestuuring een beetje soepel word want die van de vorige delen vond ik wat stroef
Vond de eerste turok wel leuk om te spelen. Maar wel irri controls en bugs enz. Maar deze game kan mss nog wel goed worden. Tog al zeker op grafichs gebied.
word een beetje gek van al die spellen die unreal 3.0 engine ofzo gebruiken alleen GOW en Rainbow 6 zien het vetst uit
Turok wordt wel tof denk ik! Heb ze allemaal nog op de N64 gespeeld. Alleen Turok 2 was tof kwa singleplayer! Er was ook een multiplayer game van turok: genaamd: Turok Rage Wars, erg tof om met je maten te spelen toentertijd! ik kijk iig uit naar de 360 versie
Het ziet er wel vet uit ben benieuwd of ze er een goed spel van kunnen maken. Maar goed er is nog weinig over bekend,behalve dan dat je Dino's kan afknallen
alle turok spellen zijn kut, dus hopelijk verandert deze game de traditie... ziet er wel next-gen uit.
dit wordt echt knetter geil turok was me eerste 3d acelerated game op de PC dus deze moet ik gewoon hebben hier nog een filmpje: http://www.gamespot.com/xbox360/action/turok/index.html?q=turok dit wordt echt te gek!