[Turok] Evo Chapter 6 Probleem

Discussie in 'Algemeen' gestart door The FragmaN, 10 sep 2002.

1. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Turok: Evo Chapter 6 Probleem

Zeg dudes ik heb een probleem met Turok. Ik zit nu in Chapter 6 waar bij je die Temple moet binnen zien te komen. Bij het allereerste stukje van deze Chapter moet je 3 KEYES zien te vinden en pakken maar dit lukt mij niet ik kan er maar 2 pakken. Die ene meteen bij het begin heb ik al en die enen waarbij je door die boomstam moet crowlen. Maar die andere die bewaakt wordt door allemaal van die kleine kut Raptortjes krijg ik niet. Hoe krijg je deze te pakken! Plz help me! :confused:

2. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    En dat noemt zich The Fragman!!!!:+

3. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik. ik ben al in chapter 13.
    Achter de boomstam zit een afgrond.
    als je achter de boomstam over het randje van de afgrond kijkt, zie je een klein platformpje wat lager uit de berg steken.
    daar moet je op vallen.
    dan kom je in een tunneltje die naar de boom loopt, en kan je daarna door de boom met een ladder en kan je die key pakken

4. The FragmaN

Leuk Bevonden:
    0
    Eh uh mense bedankt. En ja ik heet the Fragman maar die is er ook om te fraggen, niet om natedenken!:D Ben niet zo'n nadenker maar ja Turok is wel vet spel.

5. Xbox gamer

Xbox gamer Guest

hoeveel chapters heeft turok?

6. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
  7. The FragmaN

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dudes. Nieuw probleem ik zit nu alweer bij Chaper 8 en moet van die ****** snipers uitschakelen!:mad: Alleen opbegeven moment moet je de straat op en dit lukt niet. Hoe kom ik hier verder.:confused:

8. def joe

def joe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik keek op het forum omdat ik met juist hetzelfde probleem zit (zat), ik heb me daar een half uur rot zitten jumpen om er bij te komen. Allez, bedankt!!

9. SPARTAN-}{-

SPARTAN-}{- Project MJOLNIR

Leuk Bevonden:
    0
    Zit ook met chapter 6 prob:.( Turok pas gehaald)
    In dat stuk waar je die pilaren neervallen, net nadat je op de knop drukt in die stenenkop. Ik heb zitten springen(net als eerder bij die boomstam)
    maar kom er niet niet bij...is er iets wat ik over 't hoofd heb gezien??

10. def joe

def joe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst zie je een filmpje, waarin Tal'set op een knop drukt en uit de muil valt. Na een tijdje gaat de muil weer open en moet je van helemaal binnen in de muil over die knop lopen, zodat je al wat snelheid hebt en niet verpletterd wordt tijdens het naar buiten lopen. Naar rechts gaat een getimede poort open. Haast je dus. Als je daar binnen bent, moet je weer op een knop drukken en dan moet je je haasten om de andere getimede poort uit te komen.
    Good luck!!

11. The FragmaN

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al geen vragen meer, uitgespeeld had het alweer na 12 dagen uitgespeeld.

12. SPARTAN-}{-

SPARTAN-}{- Project MJOLNIR

Leuk Bevonden:
    0
    Kdan!!
    Thanks voor de duidelijke uitleg def joe.

Deel Deze Pagina