Turok:evolution

Discussie in 'Algemeen' gestart door maximus, 3 aug 2002.

1. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben volop bezig met Enclave maar mijn volgende spel word zeker TUROK.Ik heb enorm leuke ervaringen met de voorlopers op de N64 en kan niet wachten op het vervolg.De variatie in de wapens is niet te evenaren en de originaliteit zeker niet.Zijn er gamers die de originele Turok games ook kennen of juist niet?

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb een Turok game op de PC gespeeld, vond ik wel leuk :)

3. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geloof ik een keer een pc versie gespeeld?

Alleen vond ik het feit dat je maar op bep. punten kon saven nogal frustrerend :mad:

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb het toen helemaal uitgespeeld geloof ik, ik vond het een zeer vermakelijk spelletje, maar ik weet niet of de huidige versies nog leuk zijn..

5. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alle Turok versieS :D op de n64

-Turok 1
    -Turok 2
    -Turok 3
    -Turk : Rage wars
    -Toruk : Obilivion Wars

:D deel 1 / 2 / 3 zijn verhaaltjes en die andere twee zijn net unreal tournament dus alleen arena vechten

Laatst bewerkt: 4 aug 2002
  6. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Turok nooit gespeeld, was nooit zo'n N64 fan, maar ik ga hem waarschijnlijk wel kopen. Ik heb er een demofilmpje van, welliswaar van de PS2 maar dat boeit niet, en het lijkt erop of ze een aantal elementen uit HALO hebben geleend. Je kunt bijv. vliegen op de rug van een dinosaurus of iets dergelijks en dat lijkt aardig op het vliegen met een Banshee. Ik hoop ook dat de controls hetzelfde zijn als HALO.

7. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    vliegen is vliegen, veel variatie kan je er niet in brengen

alleen het voertuig (of dier) zelf wel, en dat hebbe ze dus gedaan...

8. maximus

Leuk Bevonden:
    0
    Is het juist dat TUROK 3 maar een sisser was? Die heb ik gemist met Turok:Rage Wars.

9. maximus

Leuk Bevonden:
    0
    Het was wel één van de eerste spellen (en dat op de N64) waar het mogelijk was om delen van je tegenstanders af te schieten.En de animatie van de wapens was zo cool.Telkens je een ander wapen nam( bvb.de rocketlancher)kon je een mooie reeks atributen uit dat wapen zien komen met ook de nodige geluidseffecten.Turok 2 was op dat gebied the king maar die vervelende savetotems waren soms zo moeilijk te vinden dat je uren kon rondlopen.De absolute max was dat atoomwapen die wel eens kon afgekeken zijn door de makers van Unreal Tournament (the redeemer).Turok 2 kwam voor UT met geen verdere vragen.Ik hoop dat we dit allemaal kunnen terug zien in september (de 9de).

10. Quasar de Duif

Quasar de Duif Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Turok: Dinosaur hunter als eerste spel bij mijn N64 gehaald en was verslaafd. Turok: Seeds of Evil heb ik nog steeds en was ook top. deel 3 heb ik niet gehad maar ben zeker een Turok liefhebber. De sterkte van dat spel ligt in de variatie van de wapens en het feit dat je op dinosauriers kan schieten.

Ik ga het zeker kopen. De release is dus 9 september?

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Preview @ XBW ;)

12. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    2 september :)

13. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    En nee hier bij XBW kenne we geen slaap 8)

14. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Wassssssssaaaaaaaa!!!!!
    Turok...
    Lees mij commentaar maar bij de preview..

8)

15. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar het lijkt op HALO. Hoeveel FPS' ken jij nog meer waar je kunt vliegen dmv een voertuig of een dino dan ? Je loopt rond, ziet een dino (Banshee), klimt op z'n rug en gaat vliegen, je kunt nog schieten ook. Nou alleen nog iets warthog-achtigs....

16. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook enkel de PC versie gespeeld maar vond het wel wat jammer dat je met rocketlaunchers achter die beesten kon schieten, verder vond ik het wel enorm cool en denk er ook aan om hem te gaan halen op 2 september

17. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Nou Stijn ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar wat jij zegt ben ik het niet mee eens,
    moeten ze dan maar geen vliegtuig erin doen dan lijkt alles wel op halo ,
    als ze er een dino inzetten waarmeee je op de grond kan schieten is dat dan een warthogg? Nou nee want hier kan je in je eentje schieten ach ja denk jij maar zo over je Banshee..

18. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo kan je net zo goed zeggen dat Halo een rip-off is van GTA3.
    Als je gaat rijden, komt op hetzelfde neer, is geen shooter maar ok.

Elke game die wordt uitgebracht die lijkt wel op een andere game, er is de afgelopen 3 of 4 jaar geen enkele game uitgebracht die compleet vernieuwend was..
    Tomb Raider was de laatste.. Door die game is Third Person ontstaan.. Er komen in games wel weer vernieuwingen, maar een compleet nieuw genre...
    Dat niet.
    :)

19. Flood

Flood Guest

ik weet niet meer waarop ik het gespeeld heb maar moest een keer een t-rex mollen en dat was erg vet

20. maximus

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de zoveelste first person shooter koop hoor ik ook steeds van mijn vriendin 'maar jij koopt toch altijd hetzelfde'.Een racespel is voor de meeste mensen ook maar een auto op de weg zien te krijgen.Het is gewoon de sfeer (al dan niet geloofwaardig)in een spel die alles anders maakt.Ik hou wel van die variatie in games want ik speel bijna alle genres.Ik heb gisteren een filmpje van Doom 3 gezien en als je van sfeer spreekt is dit spel gewoon niet van deze wereld man....awsom!!

Deel Deze Pagina