kan iemand mij aub helpen met turok want ik wordt helemaal para van dat spel ik zit namelijk vast in chapter vijf het daar het eerste level van!! ik heb geen idee hoe ik boven moet komen alles is te hoog en de wortels van de bomen te laag kan iemand mij mischien helpen!@!!!!!
Wel, ik ben iets verder. Je kun via de wortels op die boomstam komen (door heel precies je jumpen plus dat je om de boomstam zelf op te komen in de hoek met de rotswand moet springen en dan door te draaien langzaam om hoog kruipt) aan de top van die stam hangt dus de 1e sleutel, de 2e bij de boomstronk geeft ook te denken ... al met al waar de 3e sleutel is weet ik ook nog niet (de bonegate is namelijk nog niet ver genoeg gedaald) m.a.w. wie kan mij weer verder helpen , begin een beetje gefustreerd te raken
ik ben nu al weer een stukje verder en weet dat een van die blauwe sleutels halver wegen die af grond ligt als je dan over de rand kijkt steekt er een stuk rots uit waar je naar beneden moet laten valen en dan loop je door die rots heen naar boven en dan kan je die blauwe sleutel pakken!!!!!
DE DERDE SLEUTEL... achterin, voorbij de bone gate, is een holle boomstam te vinden (ben d'r zelf ook tig voorbij gelopen) maar als je daar dus doorheen gaat kom je in een kamer met, jawel, de derde sleutel!!! p.s. houdt je vinger aan de trigger...