[Turok] multi tips.

Discussie in 'Algemeen' gestart door jerz, 7 sep 2002.

1. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Turok multi tips.

Ik heb nog een paar tips voor mensen met het spel turok.
    In de multiplayer heb ik een paar leuke interactieve dingen ontdekt in bepaalde levels.
    Ik zal ze opnoemen, want ze kunnen best van pas komen.
    In level 1 van de multiplayer, heb je een gebouw met een groot stekelblok aan het plafont ( op de eerste verdieping). Het ziet eruit dat je het moet kunnen laten vallen, en dat kan ook.
    Voorop dat gebouw zit een grote grijze cirkel, die een beetje op een grote klok lijkt. Als je op die cirkel schiet, val het stekelblok naar beneden. Erg leuk als je vriend ( of vijand) de rocket launger wil pakken die precies onder dat stekel blok licht.
    In datzelfde level heb je nog een gebouw waarin op de begaandegrond een soort grote schedel staat, waarbij er een flechette gun in de bek licht. Ook op de schedel zit zo'n grote cirkel, en als je daarop schiet zal de bek van de schedel dicht vallen. altijd leuk als een niets vermoedende tegenstander de flechette gun wil pakken, en jij schiet vanaf een verdieping hoger op de knop, en de bek van de schedel verpletterd je tegenstander.:)
    Ik heb nu nog één tip. ( ownee he niet weer zo'n lange uitleg:p )
    In het oorlogs level met die loopgraven, heb je een bunker met een soort vaag apparaat erin dat eruit ziet als een soort van...van..van..nou ja..ding met 3 groene TL lichten ertussen.
    Als je tegen dat ding aan gaat staan, schuift het in elkaar, en zullen er buiten heel veel bommen ontploffen.
    Das heel leuk als JIJ veilig in je bunker staat en je tegenstander loopt op het open veld.

Dit was het, en ik zou zeggen: probeer het eens
    mzzls

2. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    kga turok ,maandag ruilen moest vandaag werken =(

3. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx Jerz, you're a great help! ;)