Ships dan heb ik echt nog geen geld om het te kopen En ik wil alles altijd METEEN *ja ik ben erg* naja Wenny moet zich maar inhouwe :{ :{
ik ben aant twijfelen tussen turok en timesplitters 2 , de multiplayer zal de doorslag moeten geven. welk is het meest geschikt voor MP , turok of timesplitters?
Timesplitters! Zonder twijfel, deze game word door velen echt zwaar onderschat. Ik weet niet of ie beter is dan Goldeneye (heb alleen een demo gespeeld) maar de game is zeker te weten briljant. Echt waar, als je moet kiezen tussen Timesplitters en Turok moet je echt voor de eerste gaan. Ook op MP gebied is die game namelijk veel beter. Ik geloof dat er ook een co-op aanwezig is en talloze multiplayer levels. Daar komt nog bovenop dat je met de level-editor zelf levels in elkaar kunt steken, zo heb je dus een eindeloze levensduur aangezien je iedere keer weer een andere map kunt verkennen, ligt er maar net aan hoe creatief je bent
maar wanneer komt timesplitters uit? Want als ik daar nog 2 maanden op moet wachten dan koop ik lekker turok!
Beide games verschillen grafisch niet echt veel. Zijn allemaal poorts en geen van de bodem opnieuw opgebouwde engines voor dat bepaalde systeem. Zal dus waarschijnlijk niks uitmaken.
Is dat spel een beetje gaaf.........ja sorry maar die had ik nog niet bekeken.......ik kijk meer uit naar het volgende... Brute Force Project Ego Unreal Champioship Toejam & Earl Splinter Cell Nfl Doom 3 Mechassault...............
Turok lijkt me wel vet, van timesplitters weet ik niet zo veel, maar dat ziet er ook wel koel uit. Verder geen idee waar het over gaat, maar goed.