turok

Discussie in 'Algemeen' gestart door zwaantje, 29 okt 2002.

1. zwaantje

zwaantje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb op aanraden van een vriend turok gekocht maar het zal wel stom van me zijn maar ik zit nog steeds in het eerste level als ik de vijand met mijn boog op het bergje heb neergeschoten komt er iets wat je schijnbaar nodig heb maar ik kan niet op deze berg komen wel op de berg ernaast maar dan is de sprong te ver en val ik steeds weer naar beneden ik moet een sleutel in dit level vinden maar helaas vindt ik hier alleen maar een snelle dood zodat door mijn onkunde het spel vreselijk saai is geworden=(

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    k.. het is alweer een tijdje geleden voor mij.. Maar je kan van die berg ernaast op 2 manieren erop springen..
    1. je krijgt wel wat schade maar is makkelijker.. Je moet dan helemaal naar boven gaan op die berg en dan naar beneden op de andere berg springen..
    2. geen schade lastiger sprong.. je loopt langs de berg omhoog, als je op het pad op gelijke hoogte zit met de berg (met de sleutel) spring je..
    Wat ook een goede is is om iets naar beneden te kijken bij moeilijke sprongen, je kan dan beter mikken..
    Ik hoop dat dit helpt.. zoals ik al zei is het al een tijdje geleden dat ik dat lvl gespeeld heb..

Deel Deze Pagina