Hey mensen, Ik heb een vraag over de Turtle Beach X11 die ik net heb besteld. Ik speelde eerst altijd door mijn speakers van de TV en de revieuws zeggen dat de X11 als er geen geluid is wel een beetje een ruis achter zit. Ik ben benieuwd wat jullie van die headset vinden? hoop niet dat het een verkeerde aankoop was. Want sommige zeggen: kei goede headset en sommige zeggen: je kunt beter andere kopen enz. Mij leek het een goede eerste headset om mee te beginnen ook de priojs sprak me meer aan als een headset van 140 euro...
In deze draad kan je veel ervaringen lezen. De meeste zijn tevreden over deze headset hoor: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=141393
Ga inderdaad ff verder in de bestaande thread. Ik heb de X11 al een tijdje en het is een hele goede gameheadset. Zeer comfortabel en hele goede voice chat. Persoonlijk vind ik de bass onder de maat, maar dat vind ik van alle headsets die ik totnu toe heb gebruikt. Ik laat de headset via een mengpaneel lopen en zodoende heb ik de bass opgeschroefd en klinkt die perfekt. (via een stereoversterker kan natuurlijk ook). Voor dit geld is er sowieso geen betere!
Ja ik hoorde nou net dat ik ook een 2de hanse Sharkoon Xtatic 5.1 kon overkopen voor 80 euro is dat beter of niet? de bass hoeft bij mij niet perce hoog te staan als ik maar goed scherp geluid heb en dat ik weet waar het geluid vandaan komt.