Tussenstand Deathrow...

Discussie in 'Algemeen' gestart door j0rnt, 21 nov 2002.

1. j0rnt

j0rnt Rider

Leuk Bevonden:
    0
    Een aantal threads terug stond een post van TSJAKKAA over het spel deathrow.
    Nou lijkt me dat wel een aardig spel...
    Maar toen speelde de vraag of het spel niet snel ging vervelen...

Nou wil ik even de tussenstand opnemen, misschien dat ik daaruit kan afleiden of ik het spel moet kopen of niet...

1. verveelt ie snel?
    2. is men nog steeds enthousiast?
    3. eventuele minpunten ontdekt?
    4. geef 1 reden waarom ik het spel zou moeten kopen...

2. Yeroon

Yeroon Shmoob

Leuk Bevonden:
    0
    Wel ik ben nog steeds aan het unlocken! EN ik speel nog steeds single-player! Mind you begint wel een beetje saai te worden in single-player... Toch nog geen spijt gehad van mijn aankoop! Redenen? -> Graphics, gameplay, soundsFX,...

3. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb sind 18 oktober en ik moet zeggen dat ie best wel snel gaat vervelen.

4. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    1. Hij kan snel gaan vervelen. Bij mensen die liever uren ahcter de Xbox zitten gaat hij al gauw vervelen, denk ik. Bij mensen die het liefst eventjes spelen, gaat hij minder snel vervelen. Ik speel hem iig niet meer elke dag
    2. Ik ben er nog steeds enthousiast over, ondanks dat ik hem niet meer elke dag speel
    3. nope
    4. Heel veel fun in multiplayer. Graphics. Vechten.

5. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb alles al geunlocked en ik vind het nog steeds een goed spel speel het nu eigenlijk alleen nog co op:D

6. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het nog steeds een goed spel, dit is het enige spel dat ik meer dan een maand lang achter elkaar speel, andere spellen speel je in 1 week uit en dan speel je het nooit meer (halo uigezonderd dan) maar met deahrow heb ik dat helemaal nie.

Vooral ff lekker met je vrienden een potje is mega.
    is gewoon een goed spel.

7. j0rnt

j0rnt Rider

Leuk Bevonden:
    0
    niemand die verder deathrow heeft en die zijn mening er over wil geven??

8. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    1. ik vind hem ook niet snel vervelen, als je alles unlocked hebt blijft het leuk andere teams in elkaar te beuken.
    2. ben wel iets minder enthousiast, omdat het nu minder nieuw is.
    3.ik heb nog geen minpunten ontdekt
    4. Tis wer wat nieuws, snelle gameplay en brute fun

9. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind 'm nog steeds super!
    Ik heb helaas (of misschien gelukkig) niet de tijd om uren achter elkaar te spelen maar als ik eenmaal begin ben ik zo een uur bezig...en moet ik mezelf tegenhouden om niet nog 1 potje te spelen. (Want dan ben je al gauw 10 a 15 minuten bezig).
    Echt nog steeds een erg goed spel...

Leuk om dan weer verder te gaan met een toernooi....
    Het spel blijft uitdagend en spannend.

Verder af en toe in co-op, blijft lachen.

10. GiN_AND_JUiCE

GiN_AND_JUiCE 0_o

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm nu 2 dagen (dus eigenlijk zou ik hier niet eens moeten reageren, maar ja, wtf...)

Ik moet zeggen dat ik 'm op dit moment toch wel zwaar cool vind. Multiplayen is kicke, maar ik kan me voorstellen dat 'ie in Singleplayer op een gegeven moment te saai wordt.

Qua gameplay was ik wel onder de indruk van de snelheid van het spel. Ook de controls zijn wel in orde, alleen duurt het even voordat je gewend bent aan wat je allemaal kunt.

Kortom, het is wel een goeie game als je met je vrienden/vriendinnen een avondje thuis voor de TV gaat pilsen (zoals ik vanavond :p)

Edit: Typo

11. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    1. Nee niet echt.
    2. Ik heb MechAssault, Splinter Cell demo en een beta van C&C:Generals hier liggen, dus nee.. ik ben niet meer zo onwijs enthousiast.. keb betere dingen te doen als je begrijpt wat ik bedoel.
    3. Alles unlocken duurt FOCKIN lang.
    4. Mag je zelf weten...

Deel Deze Pagina