misschien leuk om te weten: in didam(18000 inwoners) zijn bij de intertoys 6 xboxen gereserveerd tot nu
hmm, ik ga morgen langs de intertoys, meteen ook ff bestellen denk, zal ook ns vragen hoeveel er al gereserveer zijn
Bij de Vobis in Almere zijn er 21 gereserveerd en in de plaatselijke Smit Bart zijn er 44 gereserveerd.
Dinsdag in Zeist waren er bij de Bart Smit 5 , die gozer weet het vooral aan 'zo weinig' reclame ....
ja ik ben vandaag(donderdag 21 februarie) naar intertoys gegaan en daar hadden ze al kiosks maar die mochten ze er pas morgen neer zetten. dus morgen ga ik natuurlijk ff langs.
ik woon in leiderdorp, en ik ben ook naar de intertoys geweest maar ik zag niets dat met de xbox te maken had
Rond de feestdagen zullen de meeste worden verkocht en in de vakantie denk ik nu word al de promotie gedaan voor de hardcore, en dadelijk gaat de promotie zichzelf doen door mond op mond reclame en mensen die hem zien bij kennisen etc. loopt allemaal gesmeerd denk ik alleen in Japan worden ze er mee doodgegooit omdat die markt belangrijker is. en tjah europa is nou eenmaal een beetje verdeelt, kan moeilijk in elk land zo'n campagne als in japan houwen
Hier in doetinchem heb je meerdere shops waar de x-box verkocht gaat worden (wel logisch) -dimensionplus -frs -intertoys -huls (warenhuis) -top 1 toys -dixons -kijkshop (?????) En nog wel meer. Ik heb hem besteld bij dimensionplus en daar hebben ze nu een stuk of 10 reserveringen staan. Verder weet ik het niet echt
mmm, is er ergens in doetinchem een winkel waar je kan spelen op de box, want ik kom elke dag in doetinchem
nope, volgens mij nie. Heb vandaag overal gekeken maar kon hem niet vinden Denk dat we gewoon moeten w88 tot 14 maart
En ik heb nog niet eens een controller vast gehouden Maarja ik koop hem zonder er ook maar ooit op gespeelt te hebben. (heb wel heel veel filmpjes gezien)
Van Lelystad naar amsterdam ongeveer een uurtje rijden naar mediamarkt en daar kan je op de xbox spelen(je moet het er maar voor over hebbem)
Juppie IK lees net dit in de dimensionplus email brief: Yes, nu maar hopen dat ze hem na het weekend hebben