1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Tutorial] Wirecard / Virtuele Creditcard

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 12 nov 2008.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Omdat je 18 jaar moet zijn om een CC te hebben en niet alle sites Paypal accepteren?
     
  2. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil niet het risico lopen dat ik in de min kom te staan, dus een echte credit card wil ik niet. Paypal heb ik een tijd gebruikt, alleen nadat ze via mijn account 800 euro van mijn rekening hadden geplunderd gebruik ik het niet meer.

    Voordeel van een debitcard voor mij is dat ik er geld opzet waarneer ik het nodig heb. Als er bijvoorbeeld op Zavvi ofzo een aanbieding is, kan ik meteen geld op een debitcard zetten, en dus ook meteen betalen.

    Met Paypal is het nu zo dat ik er altijd iets op moet zetten, aangezien het 2 - 4 dagen duurt voordat het geld erop staat.

    @Tyrant
    ik ben 20, dus leeftijd is geen probleem ^^
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    praat eens met je bank met de mogelijkheden van een credit card (je kan er een limiet op zetten, zodat je niet rood komt te staan)
     
  4. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    nogmaals, een echte credit card begin ik niet aan, die debit card gaat eigenlijk alleen maar dienen voor online aankopen.


    ga vermoedelijk voor de neteller card, aangezien die relatief gezien minder kosten met zich mee brengt.
     
  5. Videostar

    Videostar Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist een 3V voucher gekocht, ik wil namelijk iets bij Amazon.fr bestellen.

    Maar nu vraag ik me af hoe het gaat werken, want bij de betalingsfase lijkt me dat Amazon om een creditcard gaat vragen met de naam erop op de zogenaamde creditcard, in casu de 3v voucher. Maar op mijn 3v voucher staat toch geen naam?

    :x
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Hij werkt met elke naam.
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Kut zooi, heb ooit een account aangemaakt die ik nu vergeten ben. Ik heb ook helemaal niks gedaan met dat account <_<

    en ze vragen om allemaal inlognamen, weet ik veel! Is er nog een andere manier om een virtuele creditcard te maken.

    Weet iemand de email die je ontvangt als je inlogt? Dan kan ik daar opzoeken in mijn hotmail.



    Oh nevermind ik kan nu wel mijn wachtwoord veranderen :)
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2014
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Hoe de fuck krijg ik het overige geld weer op mijn rekening?
    Kan dat via Paypal?
     
  9. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    is dit nogsteeds legit?
     
  10. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
  11. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Werkt de Virtual Wirecard in de Xbox Store (US) ?
     

Deel Deze Pagina