1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Tutorial] Wirecard / Virtuele Creditcard

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 12 nov 2008.

  1. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    Thanx,

    maar bedoel je met:

    Ter verificatie van uw transactie vragen wij u een stortingsbeweis zenden.
    Deze moet naast de transactie ook uw rekeningnummer en naam vertonen. Als
    stortingsbewijs accepteren wij uiteraard ook screenshots van het
    internetbankieren.

    dat je ook daadwerkelijk een printscreen via post/ mail toe moet sturen naast het daadwerkelijk overmaken via een overschrijving?
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Geen idee, heb het zelf niet gedaan maar je kan altijd voor de zekerheid een screenshot maken ;)
     
  3. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    Top, laat ik het ook zo, ga ik gewoon wat overmaken. Thanx voor het beantwoorden van de vragen. Zal ik ook een hd van 20 gig bestellen!
     
  4. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie Tutorial! Zal veel mensen helpen.

    Ik snap persoonlijk niet waarom ze niet evt. via Wallie doen (vond ik altijd prima werken, pre-paid kaartje kopen, maar eigenlijk blijft het dan hetzelfde als Points in de winkel halen..).
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik zal ook nog even een video tutorial maken :)
     
  6. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks man. Ik zat al te bedenken hoe ik een spel bij play.com kon kopen zonder CC
     
  7. fayaboss22

    fayaboss22 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe installeer je de harddisk op je xbox? is dat moeilijk?
     
  8. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je klikt de HDD gewoon op je Xbox en dan heb je het al :emo:
     
  9. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Ik dacht ik doe dit ff snel, en t is niet waar dat je alleen je bankrekeningnummer moet invullen.. je moet ook verplicht invullen:
    * bankidentificatiecode (wat the hell?)
    * iban
    * straat, huisnummer, postcode en plaats van je bank
    * swift/bic code

    Zou ik wel ff vermelden in je topic, want misschien ben ik niet zo thuis in bankzaken maar geen idee wat mijn swift code of mijn identificatiecode is!?
     
  10. elduderino

    elduderino Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht eerst ook dat dit zo was met al die bankgegevens demon340, maar dit hoeft helemaal niet, je hoeft je rekeningnummer niet te koppelen/aan te maken.

    Je moet gewoon zoals in de tutorial staat op dat minnetje klikken en dan zie je je eigen account gegevens, die noteer je en vul je in bij het overschrijven naar de wirecard rekening.
     
  11. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ohw okay... ik heb nu idd geld overgemaakt naar mijn rekening... en ben benieuwd, zal ff posten hoe t allemaal gaat.

    edit 1
    3-12-2008
    [9.00] account aangemaakt
    [9.05]geld is al van mijn rabobank af.

    edit 2

    5-12-2008
    geld op wirecard
    account aangemaakt play.com
    betaald via wirecard/creditcard

    conclusie, de betaling werkt idd.. nu ff de afwerking afwachten
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2008
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb nog even Internationale overschrijving bijgedaan voor degene die dat graag willen :D
     
  13. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    edit: het is al opgelost
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2008
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Hoe zit dat als je je rekeningnummer registreert bij Wirecard? Hoef ik in dat geval niet eerst geld op Wirecard te storten maar kan ik dan gewoon meteen bij een site met Wirecard betalen?

    Waarom ik dit wil weten is bijvoorbeeld voor play.com, die hadden bijvoorbeeld afgelopen maandag Mega Monday met o.a. Shaun White en MC:LA voor 25,50! Maar als dan dus eerst geld op Wirecard moet storten, ben ik dus te laat aangezien dat minimaal 2 dagen duurt!?
     
  15. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb je wirecard al eerder gebruikt dan zonder je rekening te registeren?

    Want toen ik probeerde te registeren las ik ook dit


    BELANGRIJK: Houd er rekening mee dat inkomende overschrijvingen alleen zijn toegestaan van geregistreerde bankrekeningen. Daarom is het belangrijk dat u uw rekening eerst registreert voordat u geld overmaakt.

    Ik heb volgens mij nog nergens gelezen dat je meteen kan bestellen en dat het geld automatisch van je rekening wordt afgehaald zoals bij paypal.
    Maar wellicht dat andere hier iets op hebben.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2008
  16. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik heb gewoon de tutorial gevolgd van startpost. Account aangemaakt, en geld overgemaakt. Is nu dag 2 dat ik wacht, maar ik zag ook staan dat t 5 dagen zou kunnen duren. Ik denk dat ik er standaard iets van 60,- euro of zo op zet. Heb ik altijd genoeg om een spelleke of 2 te bestellen mocht ie in de aanbieding zijn daar of ergens anders.

    @ sjaccoPopino.. ik heb dit ook speciaal gedaan vanwege die MC:LA... zo cheapo had ik m nog nergens gezien.. bij Gamehubs was ie nu 35,-
     
  17. elduderino

    elduderino Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik heb gewoon gestort zoals in de tutorial staat. Net als demon wacht ik ook rustig af wanneer het er voor het eerst op komt te staan.

    Heb 3 dagen geleden gestort geloof ik.
     
  18. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    check m'n edit... t werkt! nu ff kijken hoe play.com met zijn verzending is, en/of ik geen belasting naheffing ga krijgen via play.com!


    ook hier weer een edit! Ik vind wel dat er in t begin topic vermeld mag worden dat je 1 euro aan kosten betaald... ik had nl. 25.49 overgemaakt.. en ik had 24.49 op mijn account staan, ik kwam hier pas net achter NADAT mijn bestelling bij play.com heb geplaatst, en was goedgekeurd...

    Niet dat die 1 euro mij iets uitmaakt, alleen wel lullig dat ik het niet vantevoren wist!

    edit extra geld overgemaakt.

    Waarom staat er "gereserveerd en beschikbaar bedrag"? Ik heb nu iets meer als ik nodig zou hebben voor 1 spel, mar snap ff niet waarom er geld gereserveerd is?
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2008
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Oh volgens mij had ik dat eerst wel staan maar nu niet meer ik heb het ff toegevoegd :)
     
  20. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Play.com is europees dus daar krijg je geen belasting naheffing van.
     

Deel Deze Pagina