1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    De getallen zijn zeker geen grapje van de makers, want dan zouden ze er teveel nadruk op leggen. Dan zouden ze niet telkens stilstaan bij de nummers en er zoveel aandacht aan geven :)
     
  2. pls_devil

    pls_devil Guest

    kan effe ni volgen :confused:
     
  3. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Bedankt voor je inbreng :{.

    Ik vond het aan de ene kant echt een vette aflevering, maar aan de andere echt kut. Ze legden bijna niks uit, ik wil weten wat er allemaal aan de hand is! Hoe dan ook, dikke cliffhanger voor het volgende seizoen, wat wel goed is.
     
  4. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn

    Ik heb hem net gekeken en hij is echt heel stoer.

    Er zijn enkele antwoorden beantwoord, maar des te meer vragen ontstaan :)

    "Het Beest" klonk inderdaad erg mechanisch. Ik gok dat die mannen die Walt hebben ontvoerd, deel uitmaken van één of andere organisatie die om één of andere reden op het eiland aanwezig zijn en dat "Het Beest" een verdedigingsmechanisme is. Wellicht dat "De Hatch" de ingang is naar de control room van deze organisatie.

    Fantastisch einde in ieder geval, met een nog betere teaser voor volgend seizoen :)
     
  5. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.oceanic-air.com/seatingchart.htm

    In de goede volgorde de bekende nummers (4 8 15 16 23 42) aanklikken en je krijgt een preview te zien voor seizoen. "They will discover they are NOT the survivors they thought they were".

    :)
     
  6. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    DAAAAMN

    kippenvel man :eek:

    hoe cool is dat btw zon raadseltje, die site lijkt echt verdomde veel op een echte airline site maar tis gewoon een teaser :)
     
  7. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu ook net gezien;

    behoorlijk vette aflevering en dat zet me nu toch allemaal wel aan het denken

    wie waren die gasten in dat boodje ?, ik denk The Others want die waren niet meer bij het vuur te vinden en ook dat vuur was aan zee

    het vlot is opgeblazen betekent dit dat, micheal, soyer , en de chinees dood zijn ?

    is het vliegtuig eigenlijk wel verongelukt of hebben The Others hier ook mee te maken?

    WAT ZIT ER ONDER AAN DE TRAP??? :'-(
     
  8. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    SUPERVET!! die teaseer!! oh man ik kan echt niet wachten
     
  9. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    wat was dat vlucht nummer nou ?

    miss kunnen we nog meer uit de site halen

    zou eigenlijk best cool zijn als dit weer op zo'n alternetive reality game uitloopt zoiets als I LOVE BEES _O_
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2005
  10. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    [​IMG]

    Hier zien wen een klein stukje van de eerste aflevering. Wat vliegt daar net langs de moter wanneer deze ontploft?

    [​IMG]

    En de zwarte rook nog :cool:

    En wie of wat zijn deze Others:

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  11. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    zo die eerste is indd een goed vraag zeg, die rook niet te verklaren
     
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die eerste dat jou dat is opgevallen, mij helemaal niet ik vind deze serie steeds beter en veter worden!
     
  13. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Die dingen zijn niet van mij hoor, maar stonden op een forum :)
     
  14. Murlock

    Murlock Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer beginnen ze met het uitzenden van seizoen 2? Bij de preview staat pas in de herfst |:- moeten we zo lang wachten :'-(
     
  15. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    In de preview staat Fall en dat betekent altijd nog najaar. Dat kan dus september zijn, maar ook december :)
     
  16. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    ik zat net even te kijken op die site die Xante gaf.

    Er staan verdomd leuke en vage hints op die site die naar de vlucht verwijzen en zijn passagiers/hoofdpersonen van LOST.

    Toen ik op de Seat klikte van Jack kreeg ik een flits met een site op het scherm, kon niet zien wat het was 8) dacht : flight815.com (maar die site werkt (nog) niet).

    Kreeg daarna twee groene plaatsen erbij : nl. Rose op de stoel achter John Locke en een andere man, waar ik op klikte en een Wodkaflesje in beeld kreeg met russische tekst. EDIT/ Bij rose kreeg ik een "Wedding Ring" met de tekst uit de serie waarin die donkere wat dikkere vrouw zegt in de trant van : "ik hou zijn trouwring bij me vast, omdat ik weet/voel dat hij nog leeft."

    Bij John Locke kreeg ik allemaal messen in beeld (wat beetje logisch is ...)

    Bij Charlie Pace een toegangspas voor Driveshaft (ook niet veel boeiends)

    Bij Edward Mars, 27G, kreeg ik een Identiteitsbewijs van Marshalls office, department of Justice. en dan een wissel tussen zijn foto en een foto van hem dood/zwaargewond.

    Boone vertoond een foto van hem alleen.
    Shannon krijg je een foto van haar Irakese vriendje die steeds duidelijker word naarmate je meer op haar zitplaats klikt.

    Dan verschijnt er eindelijk de plek naast Edward Mars, de marshall, die van Kate Ryan natuurlijk die dus was meegenomen als gevangene. Eerste keer klikken : Foto van Kate met een gevangenisbordje voor.
    Tweede keer klikken : veranderd het logo van de 777 (vliegtuig van de vlucht) in haar modelvliegtuigje die ze bij zich heeft. Het souvenirtje van thuis/haar beste vriend die dood is.

    Shannon Rutherford dan weer, Verschijnt een kaart met daarop franse richtingen, Nord, Sud etc. frans. Een schets van het eiland met benamingen en een schaal weergave.

    Nog een leuke speling met de cijfers is de vertrek en aankomsttijd van het vliegtuig.

    nl :
    Sep 22, Flight 815,Vertrek SYD 08:04, Aankomst LAX 18:16, Vluchtduur 13hrs 52 min

    /EDIT:
    de site waar hij daarna naar linkt is : www.oceanicflight815.com
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2005
  17. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    nog even een zoektochtje van mij :

    Bij FlightTracking kan je Flight 815 intoetsen en krijg je een overzicht van een paar vluchten :

    Flight Status From Scheduled Actual Gate To Scheduled Actual Gate
    510 Landed JFK 13:10 13:15 12 RMA 06:20 06:40 4
    572 Landed EDR 07:00 08:05 6 ATL 13:25 14:20 15
    901 Landed CDG 16:43 16:55 4 OKR 09:20 09:45 6
    815 Alert SYD 14:04 14:08 15 LAX 03:16 03:23 42

    Ook weer allemaal getalletjes :D

    straks kom ik vast wel weer met een EDIT 8)

    /EDIT
    idd een edit :p
    Op de mainpage staat een verklaring van de Chief van Oceanic air dat alle vluchten gestaakt zijn i.v.m. de gebeurtenissen omtrent de ramp.

    als je met je muis langs de tekst gaat/selecteerd (wat ik nogal eens doe om gewoon te volgen waar ik ben met lezen :+ ) krijg je ineens TWEE berichten er doorheen dat het volgende zeggen : EERSTE BERICHT : (dat ik nu pas zie als ik COPY / PASTE

    If anyone should find this message, please get word to Sandra Rafflethorpe of Palm Avenue in Lewiston, Idaho that her sister, Sally is alive and stranded on an island somewhere in the South Pacific. Please send help soon. Things are bad. And they're getting worse...

    Sally


    En het TWEEDE bericht dat mij dus opviel met de tekst selecteren :

    Robert D. West, of Santa Barbara, California, USA survived a horrific plane crash and is stranded on an island somewhere Northeast of Australia and Southwest of Hawaii. In the event that I am never found, please forward word of my fate to parents, Mr. and Mrs. John West, of Tucson Arizona. Thank you.

    Robert
    ------

    Wat mij doet vermoeden is dat deze teksten zijn uit de fles met briefjes die is meegegeven aan Walt etc. op de boot.

    HOLY &*@#BD&DY^T&@@!(! , ok ik vind net iets vets :+

    ik drukte even naast de tekst met mijn andere muisknop staat er : AFBEELDING OPSLAAN ALS...
    ik : OK.
    Open ik hem op mijn pc is het een stuk van het SCRIPT met een Huge Spoiler er in, waar we eigenlijk wel stiekem over nadachten..
    HET MONSTER staat beschreven in dat stukje script dat gaat over de aflevering aan het begin van het seizoen waar Charlie er voor wegrent en komt te vallen.

    De SPOILER bevat de tekst die uit het script is gestreept van die aflevering maar wel nog te lezen is.
    "Huge. mechanical AND biological. Godlike and profane. A massive and multi tentaced robotic beast resembling a primordial mapinguari. ----- Only partially obscured in a cloud of aerid smoke. "
    .
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2005
  18. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Damn, je bent erg goed bezig geweest DesertFox!

    Ik heb ook eens even gekeken en ik vond ze ook. Heel stoer!

    Dit is trouwens het stuk script:

    [​IMG]
     
  19. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    i kweet niet of we hetzelfde hebben gevonden maar ik heb een hele grote paarse brief gevonde _O_

    ow hij word net boven me gepost
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2005
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ineens drong het tot me door in dat silmpje zie je sawyer redden dus hij leeft nog en komt ook weer op het eiland, Damn geweldige serie dit!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina