1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik lees net op de IMDb board over Lost dat de eerste episode op 21 september in Amerika en Canada uitzonden zou moeten worden...

    When is Season Two airing?
    In America and Canada, Season Two should be airing September 21st. Filming began in July.


    Bron: http://www.imdb.com/title/tt0411008/board/nest/22263781 (gratis registratie op IMDb vereist)
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  2. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik kan echt niet wachten. Ik heb zoveel vragen die beantwoord moeten worden. Jullie vast ook wel ;)?
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Sweet! :) Vond de vorige wel beetje zwak worden na een tijdje, maar ben benieuwd hoe lang het interessant blijft en niet te 'bizar' wordt.
     
  4. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat ze het wel realistisch houden. Aan de andere kant ziet The Beast er toch behoorlijk fictief uit...
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Is dat het maffe erbarmerlijk slechte CGI vliegbeest die rook poept voordat die grijpers uit de grond komen? :)

    Dat was inderdaad echt een van de minst interessant 'onthullingen' en afleveringen geloof ik. Hoewel er vast meer achter zit.
     
  6. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    je moet gewoon INTO het verhaal zitten, dan Dig ik het wel :+

    vind tot nu toe de hele ambiance en verhaallijn geweldig. origineel en zeer uitgebreid, met name door de terugblikken naar de hoofdpersonages voordat ze op het vliegtuig stapten. top gedaan !
     
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, vind ik ook heel vet, maar goed, dat maffe vliegbeest en die 'klauwen uit de grond' vond ik gewoon klein beetje maf. Wie weet verklaren ze dat nog duidelijker. :)
     
  8. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    De nieuwe Nieuwsbrief : :D

    Dear Frequent Flyer -

    Greeting from the writers' room of Lost!

    Even though production has only just begun on the sandy shores of O'ahu (as well as the lush jungles of O'ahu, and the mysterious soundstages of O'ahu), the writers' room has been working overtime for several months to turn the overarching visions of the show's creators into episodic teleplays.

    The writers' room is one of the main hubs of creative activity on Lost. To anyone on the outside it probably looks like an ordinary conference room, albeit one festooned with white boards and memorabilia.

    One wall, for example is decorated with head shots of the cast. Another features the "Lost Survivors Count" where we keep a running track of the characters who have died on the series. Others are decorated with maps and posters of islands and beaches to keep us in the tropical mood (not a lot of white sand and clear water in sunny downtown Burbank -- but then again, not a lot of invisible monsters either).

    But the nexus of the writers' room are the four massive white boards that span the length of the space. On these boards, we plot out not only the broad strokes of the entire year, but also the individual episodes, down to acts, scenes and beats, in an exhaustive process designed to bring the best out of every idea.

    Several scripts have already been completed and are in the pre-production process, with many more in the pipeline. To give you a taste, here is an exclusive glance at the titles and writers of our first three episodes:


    Episode One:
    "Man of Science, Man of Faith" written by Damon Lindelof

    Episode Two:
    "Adrift" written by Steven Maeda & Leonard Dick

    Episode Three:
    "Orientation" written by Javier Grillo-Marxuach & Craig Wright
    - and this is only the beginning!

    Thanks for getting Lost with us!


    --

    Vind het persoonlijk heel gaaf dat er verschillende schrijvers per aflevering zijn, zo word niet de "tunnel"visie van 1 schrijver gebruikt maar door verschillende schrijvers die ieder toch zijn eigen kwaliteiten bezit op details en verwerking !

    Super, de eerste drie titels zijn bekend.
     
  9. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, dat is een goede zaak. Dat is bij StarGate ook het geval en dat blijft (mede daardoor) ook boeien...

    De titel van episode 1 vind ik trouwens erg sterk gekozen; we weten nu iets meer, maar eigenlijk nog minder... :)
     
  10. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Die eerste aflevering slaat denk ik op Jack en Locke. Hopelijk doen ze een korte preview bij de eerste episode van season 2, want de details van het eerste seizoen ben ik een beetje kwijt. :'-(
     
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja dames, tijd om all leech software weer in te stellen, 21 september begint het weer om 01.00 GMT dus, vroeg opstaan als je em wil krijgen van die "goede maat in america die alles opneemt en het aan jou uitleent" :+
    Is er weer wat informatie overbekend? nieuwe nieuws brief perhaps?
     
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja vroeg ik me ook al af, want ik kan echt niet wachten op het nieuwe seizoen!
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer ff de laatste lost aflevering gekeken, die serie is echt zoooooooo supervet! ik denk ook dat in het 2de seizoen die "baby" van ruseau terugkomt, die is namelijk al 16 en dat is wel een goede leeftijd om iemand in de serie te pleuren :p maare nog geen nieuwe nieuwsbrief??
     
  14. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    beetje offtopic om tijd te verdoen tot Lost weer begint.

    Kennen jullie the 4400 ook?
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2005
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm... ikke niet, wat is dat?
     
  16. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Binnenkort weer LOST inderdaad !! heb er zin in ! zag hier in Singapore een voorstukje van het nieuwe seizoen... wel sweet. Kan het niet omschrijven omdat het echt alleen maar " flitsen " waren van 3 sec per flits :) .
    Ga maar weer eens de laartste 3 afleveringen kijken binnenkort, om mijn geheugen op te frissen :+

    Are you ready ?? To Get LOST !!!
     
  17. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    hierbij de Laatste nieuwsbrief van LOST

    " Greetings from the Writers' Room of Lost!

    It was almost a year ago that over ten thousand future fans of Lost joined us on the shores of Waikiki Beach, O'ahu, for the Premiere of our two-hour pilot as part of the city's popular Sunset on the Beach series of screenings.

    Today, we are proud to announce that Lost will once again return to Sunset on the Beach. On September 14th, at 6:30 PM, those of you lucky enough to live or travel to O'ahu will be able to watch the season premiere of Lost — entitled "Man of Science, Man of Faith" — projected against the glorious background of one of the world's most beautiful beaches!

    Now, we know what you are thinking... "this is all very exciting, but what about those of us who neither live in nor will be traveling to O'ahu on that day?"

    To show that, here at Lost, we are sensitive to your needs as well, we have decided to whet your appetite with the following exclusive teaser: a dialogue sample, taken completely at random, from Executive Producer and series co-creator Damon Lindelof's original script for the Lost season premiere...

    ...it's not quite a picnic on the lovely shores of Hawai'i, but we hope this tides you over until our Network Premiere on September 21st!


    LOCKE
    You're lighter. I can belay you down and bring you back up just as easy. Shaft may be narrower down there, too.



    KATE
    You left out the part where you just wanna see if I'm gonna be eaten by something.



    And that's all we can show you for now!

    Thanks for getting Lost with us!"



    Spannnnnnnend }:]
    /edit,
    Ik denk zelf dat dat stukje gaat over dat ze in het gat willen van dat beest, waar die armen uitkwamen die Locke beetpakte, en dat Kate er niet in durft.

    Dit kan wel zonder spoiler denk ik, aangezien dit de Amerikaanse lost thread is, en de meeste dus seizoen 1 gezien moeten hebben :)
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2005
  18. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las net op www.tmf.nl dat er een film komt van Lost en die moet dan komen na het 2e seizoen. De acteurs zijn nu heel blij nadat ze hebben gehoord dat ze 1/5 verdiende dan de acteurs van Deserate Housewives dus nu kunne zij ook voor het grote geld gaan. Ze gaan ongeveer 3 miljoen verdienen dan.
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    een film van Lost, wel vaag maar aan de andere kant zou het ook wel tof zijn, als ze het maar goed maken, en een vraagje waneer zou je de eerste aflevering van seizon 2 kunnen downen?? en dat dialoogje gaat denk ik gewoon over de hatch, maja time will tell 8)
     
  20. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Lost

    waar schijnlijk in de uren er na, 21-9 word het uit gezonden dus 22 september in de ochtend :)
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina