1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn, het wordt steeds vreemder. Next week wordt wel weer heeeeeel erg gaaf denk ik zo. Can't wait!!!
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Morgen is het weer zover! (Toch?)
     
  3. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Jups.
     
  4. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    de mijne staat al aan_O_
     
  5. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Ben er klaar voor zo te zien :+.
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Downloading...
     
  7. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Een beetje een vreemde aflevering. Had z'n goeie momenten, maar ook een paar momenten waarvan ik zoiets had van tja....
    het moment dat ze dan toch eindelijk met een van the Others praten, en waar hebben ze het over? Nergens over!! Geen enkele opmerking over dat Jack en z'n kornuiten ook niet op het ieland willen zijn en wellicht dat ze hun kunnen helpen etc.
     
  8. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat vind ik ook een beetje jammer. Een encounter met The Others en dan wordt er amper wat gezegd. Pffff...
     
  9. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Djeez, ben een beetje aan het struinen op de LOST-messageboards en dit is toch wel zo'n beetje de grootste ontdekking
    Het lijkt erop dat Zeke (de baardige other die met Jack, Sawyer en Locke praat) deel uitmaakte van de Hanso foundation. Niet alleen citeerde hij de hele tekst van de Hanso foundation (zie www.thehansofoundation.com), maar hij lijkt er ook nog eens erg op. Zie foto:
    [​IMG]
    En als je deze niet vind lijken, kijk dat Hanso filmpje er nog maar op na. Freaky 8). We weten allemaal dat er een incident op het eiland is geweest, en we weten dat Zeke weet dat Locke de hatch heeft opengemaakt. Hebben we te maken met wetenschappers die "bonkers" zijn gegaan?
     
  10. Murlock

    Murlock Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0

    Met welk programma download je lost? Ik gebruik bitlord maar op die een of andere manier blijft dat maar 5 a 10 kb/s gaan :{
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik zie nergens die tekst staan op die site.. Maarja, dat andere is wel vaag ja. Vooral ook vreemd dat die gasten dan van de Hanso Foundation zijn, en waarom was die dude die eerst die cijfers intoetste daar dan helemaal alleen in dat hok zat. En het was al niet duidelijk hoe hij ooit kon slapen enzo, en tegelijk om de 2 uur weer die getallen in zou kunnen vullen, zou het dan toch zo zijn dat hij gewoon geholpen werd door hun ofzo? We hebben ook niets meer van hem gezien nadat hij ging vluchten. En die Jack, die heeft wel hele wilde plannen 8)
     
  12. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Jups, had ik een tijdje terug al gezien, maar ik denk dat je gelijk hebt.
     
  13. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang na de torrent komen meestal de Nl-subs uit? Ben namelijk nu pas up to date met het volgen (Vorige week de 10 afleveringen van seizoen 2 allemaal gezien), en ik kijk altijd samen met men vader, en die heeft toch graag subs. Voor mij kan het eigenlijk wel zonder.
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    "How long do you think it would take to train an army?"
    heerlijk dit, echt geweldig! laatste 2 afl waren zo entzettend spannend. ik kan niet w88 op de volgende afl!
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Andres plaats je ff een dikke vette spoiler :)
     
  16. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Whow net de nieuwe aflevering gezien en ik vond het eigenlijk best wel een vette aflevering. =D

    btw die geweer die ''the other'' vast had leek op een oud 2de wereld oorlog pistooltje.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  17. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0

    jah dat pistooltje zag er indd behoorlijk oud uit8) , maar ook ik vond het wel een sterke aflevering, maar wel lame dat we nou eigenlijk nog niks meer weten over the others8)
     
  18. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom posten jullie eigenlijk in spoilers?
     
  19. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    k zat echt zo de hele tijd van "vraag dan wie het die gasten zijn en hoe ze hier zijn gekomen idioot!!!!1111" |:- maar het was een coole aflevering, en vooral het laatste zinnetje "how long does it take to train an army?"

    vetttt _O_
     
  20. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Idd, volgens mij was er afgesproken dat als je de nieuwe ep nog niet gezien hebt, dat je hier niet kijkt.

    Het was in ieder geval een goede episode weer, het hele contact met The Others viel me helaas wat tegen. Toch is er weer een leuke ontwikkeling in gang gezet doordat Jack wil terugvechten :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina