1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Better Call Saul

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 feb 2015.

  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    No mannnnnn, die was sick. Mikeeeeee


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Nah, ik vind Mike een zieke baas maar ik vind het enkel een baas als supporting character. Zo'n hele ep die aan hem werd besteed vond ik tergend saai. Enige lichtpunt van die ep was dat Saul er nog even in voorkwam, toen merkte ik echt wel hoe erg die gast de hele show aan het dragen is. Vind het voorderest maar een middelmatige serie tot dusver. Eerste 2 eps vond ik alleen leuk. Met Tuco.

     
    BigKabuto vindt dit leuk.
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Was beetje te verwachten, maar niet dat Chuck zo'n bitch was. Op zich wel te verwachten maar niet zo erg :p
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2015
    Reckuuza vindt dit leuk.
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik las dat de acteur achter GTA V's Trevor een rolletje heeft dit keer :)

    Haha ik was vergeten wat een schreeuwlelijk het was, prachtig. Eigenlijk had die uit Better call Saul er ook in gemoeten, maar het was wel een BB video.
     
  6. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Goede ep.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zeer nice episode vond ik het. Dat acteerwerk van Bob Odenkirk was wederom ijzersterk hier. Mike's scenes waren ook weer prachtig. Ik had het echt niet verwacht toen ze de show hadden aangekondigd, dat het echt zo nice ging worden.
     
    Santino vindt dit leuk.
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik ook echt niet. Ik dacht mehhhh BB spinoff? Maar dit is best wel nice. En inderdaad het acteerwerk is echt heel goed.
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Alleen wel wat kort, volgende keer alweer laatste ep.
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, die gast met die pillen. Kneus! :lol:
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Exactly! Niet verwacht dat die Odenkirk de serie echt ging dragen, maar echt wel dus.

    Yep, maar het goede nieuws is dat S2 gepland staat voor dit jaar, dus niet achterlijk lang wachten. Daarnaast krijgt het meer dan 10 episodes.

    Een vriend van mij begon erover, in die parkeergarage....het was gewoon net een scene met Trevor en Lester. Dat dikkerdje was echt zo'n Lester figuur en dus de acteur achter Trevor. Lachen.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]

    Zaten verder nog wel een paar easter eggs in van BB.
    Hij heeft het over Belize en de ring is nu ook meer duidelijk. Oh ja vergeet de witte Caddy niet haha.

    Voelde btw niet echt aan als een seizoen final. Verder wel een toffe show. Maar had dat ook wel verwacht.
    Wanneer begint seizoen 2?
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2015
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Matige finale van een matig seizoen

    Gelukkig werd uit het einde wel duidelijk dat we nu de "echte" Saul te zien krijgen dus geef de serie nog een kans
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Als het goed is dit jaar nog. Op IMDB staat dat de eerste ep van S2 dit jaar zal zijn en bij ep 13 staat 2016.

    Ik vind het juist een verrassend leuke serie. De finale had beter gekunt opzich, maar slecht vond ik het zeker niet.

    Nice dat hij terug ging naar die oude vriend en dat ze nog een laatste keer dat geintje uithaalden, jammer dat de dude overleed, maar hoorde er wel een beetje bij.

    Over waar het nu naar toe gaat...

    Hij loopt op het laatste moment weg van die afspraak, iets wat een grote verandering gaat brengen in zijn leven, maar hij besluit het niet te doen. Ik vroeg me eerst af waarom. Maar het is duidelijk, niets zal hem meer in de weg staan voor het grote geld. Hij gaat nu Saul worden. Niet dat hij geen nice centjes had kunnen verdienen bij die twee dudes....maar toch. Ze moeten toch een keer die verandering gaan maken.

    Maar erg mooi gebracht allemaal. Dat laatste zinnetje tegen Mike ook. Nee ik vind het een top seizoen. Bring on S2.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2015
  15. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Goed acteer werk, vette scenes maar toch best wel heel saai en langzaam. En ja dat maakt het ook weer goed en BB had dat ook maar als BB niet was dan was ik nu gestopt met kijken. Zit nog steeds potentie in maar dat had het al vanaf het begin en er is nog maar weinig uitgehaald imo
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Leuk eerste seizoen. Wat traag misschien en niet perse spectaculair maar ik heb me er kostelijk mee geamuseerd. Hopelijk laat seizoen 2 niet te lang op zich wachten :D
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    15 Feb.

     
    bulletproof010 en Daz vinden dit leuk.
  20. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Kan niet wachten erop!
    Word weer leuke maand qua series met Vikings en Better Call Saul :D
     

Deel Deze Pagina