Ik ben mij een beetje in van alles aan het verdiepen over de xbox360. Het is natuurlijk duidelijk dat de hd-tv's het beste beeld opleveren. Alleen heb ik nog een bolle dikke tv, dus verre van HD. Is de xbox360(en geld dit ook voor ps3?) gewoon op die oude tv aan te sluiten? en Wat is een een goede hd tv,niet te groot scherm en beetje lage prijs voor zoiets? Grtz
Hangt er vanaf wat voor tv het is, als hij echt oud is kan de xbox 360 er niet op worden aangesloten lijkt me. Moet je even kijken of je ergens op de tv een scartingang ziet of 3 plugjes ziet zitten (geel, rood en wit). Mocht de xbox 360 wel op je tv passen zou ik alsnog voor een HD-tv gaan, haal je tenminste alles uit je xbox 360! In mijn ogen is het namelijk een beetje onlogisch om een console te kopen van 350/400 euro en dan de console aansluiten op een tv van nog geen 50 euro. Wat betreft HD-tvs.. http://www.azerty.nl/producten/product_detail/210/33155/23-hd-ready-lcd-tv.html Dat is opzich wel een knappe tv lijkt me.
Yes, dit kan beter in het HDTV topic. Dus laten we daar verder gaan, dan gaat deze thread dicht. Om kort nog even antwoord te geven: Ja, je kunt de Xbox via Scart of de bekende Rood/Wit/Gele composiet tulpstekkers, aansluiten op een oude tv.