[tv] BNN zit in de shit, dus.....

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door T-box, 7 sep 2003.

1. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Word je lid?
    Wat vinden jullie ervan? Het eeuwenoude ledensysteem bestaat nog steeds en dus moet je als omroep een bepaalt aantal leden hebben om te blijven bestaan. BNN moet nog dit jaar 50.000 nieuwe leden vinden:eek:
    Heeft BNN nog bestaansrecht?

Ik vind zelf dat ze af en toe wel leuke (soms zelfs vernieuwende) programma's hebben. Ik hoop alleen dat ze nu niet stuiptrekkend ala Veronica ten onder gaan met programma's als 'Neuken doe je zo'
    De website vind ik overigens erg slecht gemaakt. Overal irritante banners en links om lid te worden en de stukken tekst zijn van basisschoolniveau.

2. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nah, ik kijk er nooit naar...is allemaal nog steeds in eerbetoon aan die Bart de Graaf:{

3. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik word geen lid...

bnn is leuk, vooral BNN at Work kijk ik vaak...

maar ik heb geen zin om te betalen als je ziet wat voor programma's er uitkomen van hun (neuken doe je zo :confused: )...

4. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, als ze nou eens vaker Arie&Sylvester en Celeb draaien.

5. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn bescheiden mening is dat zolang de EO zendtijd heeft BNN ook moet blijven bestaan.

6. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kijk er ook nooit naar, alleen de radio wel eens. Maar ze kwamen toevallig met een promoteam op de camping in Renesse. Voor 5 euro was je n jaar lid, kreeg je VIP toegang bij Top of the pops (backstage), veel korting op CD's, DVD's, concerten, kleding dat soort dingen. En last but not least... een KEYCORD! :cool:

7. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Waaromallemaal zo negatief over BNN, ik heb vaak niet zoveel tijd om het te kijken, maar als ik het kijk dan vind ik het toch wel zeker de moeite waard. En zelfs neuken doe je zo vond ik wel een grappig programma, niet baanbrekend, maar goed we grappig, en dat is niet omdat ik een of ander seksueel gefrustreerd jongetje ben die alles wat over esx gaat en op tv komt goed vind.

Ik ben echter geen lid, maar ja ik denk er wel eens over na soms, het zou zonde zijn als ze weg moesten.

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    BNN is echt triest vind ik. Eerst waren ze leuk maar de laatste tijd gaat het zwaar bergafwaards. Dat sex programma slaat echt helemaal nergens op, te triest voor woorden. Van mij mogen ze van de buis en de radio. Net als Veronica. Geef mij maar een zender voor Six Pack :)

9. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, en als ze nu ook nog een dvd van neuken doe je zó gratis bij een abbo erbij geven is het wel helemaal zielig!

10. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    hoe heet dat ene programma ook al weer ...illegale ab ofzo dat is echt vet.

11. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    six pack kijker8) bestaan die? dacht dat ik de enigste was

btw: vind six pack ook echt cool, kwartiertje gaat veel te snel om8)

12. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Tuurlijk bestaat de sixpack kijker, ik ben er 1 van!

sixPACK!! enzo

13. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    BNN roeleert! Ik vind dat ze echt vette programma's maken, alleen 'Neuken doe je zo' is onwijs triest. Maar voor de rest vind ik het zeker wel leuk om naar te kijken, ook leuke presentatoren/trices (En nee, dan doel ik niet op het uiterlijk van Katja en Bridget:cool: ). Ik zelf word geen lid, maar m'n moeder is wel lid*) .

14. gerjan

gerjan Guest

BNN is best leuk ja, alleen neuken doe je zo(mers) is echt saai, "bnn @ work" etc zijn goede programma's ook "Je zal het maar hebben" is een goed programma

15. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Mwhaha, ik keek er jaartje geleden ofzo naar :9. Is 't nogsteeds op tv? Waar? Wanneer? 8)

16. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat neuken doe je zomers heb ik laatst wel om kunnen lachen, omg wat een stelletje boerenpummels en kakkers, echt triest....

17. TheWalrus

TheWalrus Guest

Sommige programma's vind ik wel leuk, dat neuken doe je zomers was wel lekker droog. Ook luiter ik vaak naar de doofpot op vrijdagnacht op radio 2.

Verder vind ik BNN maar niks eigenlijk, niks bijzonders. Toen bart de Graaf er nog was, was hij tochw el het beste aan de omroep. Dozen als katja en Bridget voegen weinig toe.

Kan je beter die 5 euro per jaar aan een goed doel schenken.

18. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Een paar jaar terug hadden ze ook een hele zooi goede programma's als:
    Eddy Zoey als de Liegende Hollander
    En natuurlijk Bart de Graaf met onder meer zijn programma's:
    Straatvechters, waar kan ik je midden in de nacht voor wakker maken(om half 3 's nachts bekende nederlanders wakker maken en vragen waar kan ik je midden in de nacht voor wakker maken) en natuurlijk de good old famous Teringtubbies.
    De goede oude tijd.

19. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Kben ook lastig gevallen in Renesse door zo'n ongelovelijke bnn muts... Maar ze was zo ongeïntresseerd, dat wij dat ook al snel werden...
    Maar opzich mag bnn wel blijve van mij, alleen ben ik niet vannet fonds.

20. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik had niks tegen die BNN Renesse muts... :+ Mijn aandacht werd al snel afgeleid door het keycord. :+

Maar BNN is beter dan niets, wie weet wat er voor in de plek komt...

Overigens krijg je de DVD 'Neuken doe je zo' er niet gratis bij, daar moet je een euro of 5 extra voor betalen.

Deel Deze Pagina